تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم نياز به حمايت مالي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۲ق.ظ)
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان قم: : کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم نياز به حمايت مالي دارند مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان قم گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم نياز به حمايت مالي دارند که اميدواريم با پيگيري‌هاي صورت گرفته، بودجه استاني به اين امر تخصيص داده شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سعيد روحاني در بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم از دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با اشاره به فعاليت 440 کانون در سطح استان گفت: هميشه تقويت کادر کانون ها را مدنظر داشته ايم که بحمدالله رسيدن به جايگاه حاضر، با همت و اخلاص کارکنان اين مرکز شکل گرفته است.
وي با بيان اينکه تقويت کادر کانون‌ها دغدغه هميشگي دبيرخانه است، عنوان کرد: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم نياز به حمايت مالي دارند که اميدواريم با پيگيري‌هاي صورت گرفته، بودجه استاني به اين امر تخصيص داده شود.
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم عنوان داشت: يکي از برنامه‌هاي اصلي ما در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد موضوع برنامه محوري است که سعي کرديم همه برنامه‌ها قوي و با قدرت اجرايي شود.
حجت‌الاسلام روحاني تاکيد کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته 90 درصد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم داراي برنامه و کادر هستند که اين از موضوعات اساسي است.
وي ادامه داد: يکي از برنامه‌هاي ما موضوع مشاوره و آموزش است زيرا اعتقاد داريم اين امر موجب روشنفکري کانون‌ها شده و در اين راستا خدمات رساني مي‌کنيم.
مسئول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با اشاره به برنامه‌هاي کانون‌ها در سال آينده گفت: برنامه ما در سال آينده نيز توجه به کادرسازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است زيرا اعتقاد داريم اين امر موجب تقويت و رشد فکري کانون‌ها خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن