تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان جامعه برای دستیابی به حقوق از دست رفته به حمایت نیاز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهور در امور بانوان : زنان جامعه برای دستیابی به حقوق از دست رفته به حمایت نیاز دارند ساری- ایرنا- معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: زنان برای دستیابی به حقوق دست نیافته اشان نیازمند حمایت هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ شهیندخت ملاوردی ˈ روز سه شنبه در گردهمایی زنان فرهیخته استان مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود : زنان جامعه ما هم اکنون در بخش های مختلف نیاز به حمایت قانونی دارند.
وی دستیابی دختران دانش آموخته دانشگاهی به شغل مناسب را از جمله مشکلات و دغدغه های این قشر برشمرد و گفت : حمایت از زنان کار آفرین و افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی می تواند برای رفع این مشکل باشد.
معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده افزود : شرایط نامناسب وضعیت کاری بانوان در جامعه مشکل دیگری است که باید به آن توجه شود زیرا به دلیل نبود حمایت های قانونی بانوان شاغل در بخش خصوصی با تبعیض حقوقی مواجه هستند.
وی از بانوان به عنوان حامیان عاطفی خانواده نام برد و ادامه داد : بانوان سرپرست خانوار به دلیل شرایط خاص زندگی نقش مضاعفی در این حوزه ایفا می کنند.
ملاوردی حمایت و توجه بیشتر به بانوان در معرض آسیب اجتماعی را ضروری دانست و گفت : همچنان که زنان کشور ما در عرصه انقلاب و بعد از آن همچون مردان در صحنه حضور داشتند ، می بایست حقوق آنان نیز به صورت مساوات با مردان رعایت شود.
معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده از پیگیری برای احتساب خانه داری در زمره مشاغل خبر داد و افزود : ایجاد کانون های اشتغال بانوان در مناطق کشور نیز از برنامه های آینده این نهاد در حمایت از بانوان است.
همایش بانوان فرهیخته مازندران با مشارکت اداره کل امور بانوان استانداری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان و شهرداری ساری برگزار شد.
در این همایش از بانوان موفق و کارآفرین استان مازندران تجلیل شد.ک/2
7329/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن