تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاونی های زنان روستایی فارس نیاز به حمایت مسوولان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعاونی های زنان روستایی فارس نیاز به حمایت مسوولان دارد شیراز- ایرنا-کارشناس مسوول امور زنان تعاون روستایی استان فارس گفت: تعاونیهای روستایی زنان این استان برای تداوم ایجاد اشتغال نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان درد.


مریم دادفر دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعاونیها با ایجاد در 120 زمینه شغلی برای ششهزار زن روستایی اشتغال پایدار را فراهم کرده است.
وی اضافه کرد : 30 شرکت تعاونی روستایی زنان در همه گستره ی فارس توان خدمت رسانی و ایجاد اشتغال برای زنان روستایی را مهیا کرده است.
وی اظهار داشت: زنان روستایی در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی هم نهاده ها و توزیع سم و کود ، فروشگاه مصرف فعال هستند و نیازمندیهای زنان روستایی را برطرف می سازند.
دادفر گفت: زنان روستایی در تولید صنایع دستی گبه ، فرش ، تابلو فرش و چرمسازی فعالیت دارند و در تعاونیهای روستایی زمینه آموزش بخش های مختلف صنایع دستی برای اعضا فراهم شده است.
وی افزود: در این شرکتها تولید ، خرید و فروش صنایع دستی ، ترشیجات ، شوریجات ، انواع نان محلی ، صنعتی ، قارچ ، کرم ابریشم ، کاشت زعفران ، سیب زمینی انجام می شود.
وی اضافه کرد: صندوق اعتباری در شرکتهای تعاون روستایی زنان برای فعال کردن زنان مستقرند تا زمینه تولید و اشتغال را فراهم کنند.
کارشناس مسوول امور زنان تعاون روستایی فارس گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر فروشگاه مصرف و واحد اعتباری و دفتر کار شرکت در شهرک ولیعصر داراب افتتاح شد .
دادفر بیان کرد: اعتبار این پروژه از منابع مالی شرکت و کمکهای اداره تعاون روستایی داراب تامین شده است.
بگفته وی ، شرکت تعاونی روستایی کوثر در کوشک مرودشت ، هم طی روزهای مانده به دهه فجر نیز به بهره برداری می رسد.ک/3
680/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن