تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت بهره‌برداري از ظرفيت ها در دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم هوشمندانه بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۰ق.ظ)
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم: مديريت بهره‌برداري از ظرفيت ها در دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم هوشمندانه بوده است مشاور وزير و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: کارکنان دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان قم را افرادي متعهد و آرمان‌گرا تشکيل داده اند و مديريت بهره‌برداري از ظرفيت ها در اين مرکز هوشمندانه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين عبدالرضا ايزدپناه با حضور در دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، از بخش‌هاي مختلف اين مرکز بازديد به عمل آورده و با حجت الاسلام سعيد روحاني مسئول، معاونان و کارکنان دبيرخانه گفت و گو کرد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در اين ديدار پس از آشنايي با فعاليت‌هاي دبيرخانه کانون‌هاي مساجد قم، ضمن قدرداني از زحمات عوامل دبيرخانه، گفت: بر اساس رهنمود مقام معظم رهبري همه بايد خروجي کارکنان را ببينيم و کارها و تلاشمان را بر اساس خروجي و نتيجه و مقدار رسيدن به هدف هاي مان نمره دهيم.
وي همچنين تصريح کرد: بحمدالله شاهد هستيم که در اين دبيرخانه براساس اقتصاد مقاومتي، با کمترين امکانات و اعتبارات، بيشترين فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌ها صورت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمين ايزدپناه، کارکنان دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان قم را افرادي متعهد و آرمان‌گرا عنوان کرد و گفت: مديريت بهره‌برداري از ظرفيت ها و نيروهاي کارآمد و مجرب در اين مرکز هوشمندانه بوده است.
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه ضمن ارائه پيشنهاداتي خواستار انجام بررسي و مطالعات ميداني در صحن کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم براي روشن شدن خروجي دبيرخانه کانون‌هاي مساجد شد و اضافه کرد: برنامه ها و روش هايمان را بر اساس خروجي هايمان بايد اصلاح کنيم.
وي کمبود بودجه در دو سال اخير را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اميدوارم در سال آينده از اين بحران مالي که اجراي بسياري از فعاليت‌هاي فرهنگي هنري را دچار مشکل کرده است، خارج شويم.
نائب رئيس سابق شوراي نظارت بر صدا و سيما در پايان تصريح کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت عظيم مردمي است که معاونت فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد از آن استفاده کرده و استعدادهاي مردمي را در عرصه هنر و فرهنگ شناسايي و حمايت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن