تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز دزفول برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز دزفول برگزار می شود دزفول-ایرنا-پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز دزفول شنبه دهم اسفند ماه برگزار می شود.


رییس ستاد بانوان خیر مدرسه ساز دزفول روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:این جشنواره با حضور مسوولان استانی و محلی شهرستان در سالن ایثار دزفول برگزار می شود.
ˈطوبی مهدی نسبˈ با اشاره به فعالیت های این ستاد افزود:ستاد بانوان خیر مدرسه ساز دزفول از سال 86 آغاز به کار کرد و بانوان دزفول در خصوص تجهیز مدارس از جمله تهیه آبسردکن،فرش،کولر،پروژکتور ،کامپیوتر و دیگر وسایل مورد نیاز مدارس اقدام کرده اند .
وی اظهار داشت:در یک ماه اخیر نیز مدرسه قرآنی خاتم الانبیاء دزفول با کمک یک میلیارد و500 میلیون ریالی بانوان دزفولی بهره برداری شد ضمن اینکه مراحل احداث مسجد رسول اکرم(ص) در اردوگاه شهید رجایی دزفول نیز با کمک 450 میلیون ریالی بانوان دزفول در حال اتمام است.
مهدی نسب گفت:بانوان دزفول همواره در کارهای خیرخواهانه و کمک به دانش آموزان نیازمند پیش قدم بوده و فعالیت های شایانی در این زمینه داشته اند.
رییس ستاد بانوان خیر مدرسه ساز دزفول افزود:پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز دزفول و شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان ساعت 9 صبح شنبه با حضور نیکوکاران دزفول در سالن ایثار برگزار خواهد شد.ک/3
7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن