تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803157345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعات يکپارچه معدن افق روشني براي سرمايه گذاران به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۷:۳۹ق.ظ)
نايب رئيس خانه معدن ايران: بانک اطلاعات يکپارچه معدن افق روشني براي سرمايه گذاران به همراه دارد به منظور توسعه و تبيين جايگاه معدن در اقتصاد ملي و همچنين ورود به بازارهاي بين المللي تجميع توانمندي هاي فعالين اين حوزه نيز بسيار مثمر ثمر خواهد بود، از اين رو انتشار يک بانک اطلاعات يکپارچه و به روز از اين توانمندي ها مي تواند افق روشني براي جذب سرمايه هاي ايراني و بين المللي باشد.
محمد رضا بهرامن نايب رييس خانه معدن ايران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج، با اشاره به اينکه معدن و صنايع معدني از جمله اصلي ترين سرمايه هاي خدادادي است و کشورمان ايران در زمره غني ترين کشورها است، گفت: وجود چنين موهبت الهي و نقش آن در اقتصاد ملي توجه هر چه بيشتر به آن را طلب کرده و مي بايست با افزايش توانمندي، دانش و تجربه به بهترين روش ممکن از اين نعمت الهي استفاده کرد.
وي در ادامه با اين عنوان که امروزه در جهان انجام فعاليت هايي در راستاي افزايش ارزش افزوده مواد اوليه بيش از پيش اهميت دارد، افزود: در خصوص معادن و مواد معدني نيز اين موضوع بسيار حايز اهميت بوده و بايد با استفاده از آخرين دانش روز دنيا حداکثر توان را در جهت جلوگيري از خام فروشي و نيل به سوي فروش مواد با ارزش افزوده بالاتر انجام داد.
بهرامن تصريح کرد: گسترش و پيشرفت صنايع معدني و انجام فرآيندهايي در راستاي تبديل مواد معدني خام به محصولات نهايي قابل استفاده، علاوه بر اينکه سبب استفاده بهينه و دوچندان از اين منابع پايان پذير مي شود، مي تواند عاملي بسيار موثر در جهت اشتغال زايي هرچه بيشتر، رفاه عمومي همه دست اندرکاران حوزه معدن و صنايع معدني، بومي سازي توانمندي مهندسان و متخصصان اين حوزه و به دنبال آن صدور خدمات فني و مهندسي شود.
وي تاکيد کرد: افزون بر تاثيرات چشمگير معدن در اقتصاد ملي و شرايط داخلي کشور، توان ارزآوري مواد و محصولات معدني بدون حساسيت ها و نظرتنگي هاي بين المللي بر مواردي همچون نفت خام، مي تواند عاملي مهم و موثر در نيل به سمت توسعه پايدار کشور باشد.
وي با بيان اين که سرمايه گذاري در تمامي سطوح فعاليت هاي معدني از اکتشافات پايه تا توليد محصولات نهايي قابل مصرف، کليد رونق اين بخش مي باشد افزود:اين امر جز با شناخت دقيق توانمندي هاي صنعتي و نيز پتانسيل هاي معدني محقق نخواهد شد. البته با توجه به لزوم توسعه حوزه هاي پايه، امروزه در بخش معدن توسعه و گسترش اکتشافات پايه و تفضيلي بيش از ديگر حوزه ها مهم و حياتي است و سرمايه گذاري بسيار زيادي را نياز دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن