تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت انسان‌دوستانه هدايتي در آزادي زندانیان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حرکت انسان‌دوستانه هدايتي در آزادي زندانیان
حسين هدايتي در پرونده خيريه خود كمك به آزادي 65 تن از زندانيان جرایم مالي غيرعمد استان لرستان را نيز دارد
کد خبر: ۳۸۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۵ - 26 February 2014




حسين هدايتي، مالك متمول باشگاه استيل آذين كه در طول چند سال اخير سعي كرده به واسطه منابع غني مالي كه در اختيار دارد در حوزه هاي مختلف ورزش حضور يافته و در مواقع نياز كمك‌هايي را هم به اين حوزه بكند، در آخرين اقدام خيرخواهانه خود 250 تن از زندانيان جرائم مالي غير عمد اوين را آزاد كرده است.

به نوشته قانون، اين اقدام هدايتي با همكاري دادستاني تهران وعلی اشرف رشیدی مدیر ندامتگاه اوين براي آزادي زندانياني كه بدهي كمتر از 10 ميليون تومان داشته‌اند، انجام شده است.

حسين هدايتي در پرونده خيريه خود كمك به آزادي 65 تن از زندانيان جرایم مالي غيرعمد استان لرستان را نيز دارد كه در جريان برگزاري مسابقات کشتي پهلواني قهرماني جهان جام جهان پهلوان تختي در خرم‌آباد 350 ميليون تومان براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد اهدا کرد.

براساس اين گزارش، حسين هدايتي پيش‌تر در حوزه ورزش پرداخت بخش زيادي از پاداش‌ها و هزينه‌هاي سفر ورزشكاران به خارج از كشور را بر عهده گرفته و در يكي از اقدامات اخير خود، محمدرضا خلعتبري را از ليگ امارات به پرسپوليس آورد و يكي از پرسر و صداترين انتقالات ليگ برتر فوتبال ايران را رقم زد.

او البته در چند برهه مهم با پول خود پرسپوليس را از شرايط بد مالي   تا حدودي رهانيده است.  نكته جالب اينكه بعد از آزادي 250 نفر از زندانيان جرائم مالي غير عمد، جمعي از زندانيان اوين در تماس با دفتر روزنامه با اعلام اين خبر، خواستار تداوم اين‌گونه اعمال خيرخواهانه براي آزادي زندانيان جرائم مالي غير عمد شده اند. گفته مي‌شود حسين هدايتي تا قبل از پايان سال شمسي جاري جمع ديگري از اين زندانيان را آزاد خواهد كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن