تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت نوروز سرعت بیشتری می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت نوروز سرعت بیشتری می گیرد تهران- ایرنا- رییس ستاد دیه کشور از آزادی هر روز زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید از ستاد دیه استان ها خواستیم تا آزادی زندانیان غیرعمد را سرعت ببخشند.


ˈسید اسدالله جولاییˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی ایرنا با تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم از همه اقشار و ادیان در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: یکی از غرفه هایی که مردم عزیز به ویژه جوانان، کودکان و بزرگسالان به آن مراجعه کردند، پایگاهی بود که ستاد دیه کشور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا کرده بود.
وی افزود: در این پایگاه جزوه های آموزشی مراعات قوانین راهنمایی رانندگی، صدور چک، تعهد مهریه، پرداخت نفقه به همسر و افراد تحت تکفل به بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان اهدا شد.
رییس ستاد دیه کشور با بیان اینکه هر فردی حتی اگر یک ریال هم به ستاد دیه و برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کند، دستش را می بوسم، اظهار کرد: از همین قطره قطره ها کمک های مالی و حمایت مردم و همچنین حمایت مقام معظم رهبری، قوه قضاییه و مجریه بود که تاکنون شمار زیادی آزاد شده اند.
جولایی ادامه داد: از ابتدای تاسیس ستاد دیه در سال 1369
تاکنون در چارچوب 75 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، غیر کلاهبرداری که افراد آبرومند و محترمی بودند، آزاد شدند.
وی از اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص فعالیت ستاد دیه و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر و صدا و سیما و خبرگزاری ها را حامی همیشگی ستاد دیه عنوان کرد.
رییس ستاد دیه با بیان اینکه هر روز زندانیان جرایم غیرعمد آزاد می شوند، گفت: از مسوولان ستادهای دیه سراسر کشور در قالب بخشنامه هایی درخواست کرده ایم تا به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری سرعت بیشتری ببخشند.
جولایی گفت: آمار دقیق آزادی زندانیان در ایام دهه فجر هفته آینده اعلام می شود.
وی افزود: ستاد دیه آماده دریافت کمک های نقدی مردم با شماره حساب های 74/74 حساب جام بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، 155550000004 بانک ملی ایران شعبه طالقانی و 7777 بانک تجارت مرکزی است.
رییس ستاد دیه کشور با تشریح هدف از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: با آزادی زندانیان دو هدف عمده را دنبال می کنیم؛ یکی اینکه اولیای دم و طلبکارانی که در تلفات و حوادث کارگاهی و حوادث غیرعمد و شبه عمد آسیب دیده اند به حق خود برسند و از طرف دیگر به برکت رضایت خانواده های اولیای دم، زندانیان هم آزاد شوند و سر سفره هفت سین کنار خانواده هایشان بنشینند.
اجتمام(4)** 9317**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن