تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات بویراحمد نیازمند حرکت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفع مشکلات بویراحمد نیازمند حرکت جهادی است یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رفع مشکلات و محرومیت های شهرستان بویراحمد نیازمند حرکت جهادی و تلاش مضاعف از سوی مدیران و متولیان امور اجرایی در این شهرستان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح محمدی عصر روز سه شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید بویراحمد افزود: این شهرستان با وجود ظرفیت های متنوع در حوزه های مختلف به ویژه در بخش گردشگری و کشاورزی ولی یکی از محرومترین شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد و حتی کشور محسوب می شود.
وی با بیان اینکه برخی از محرومیت ها ، تنگناها و مشکلات این شهرستان تاریخی است، افزود: پراکندگی جمعیت شهری و روستایی ، حاشیه نشینی و سخت گذر بودن روستاها تا حدود زیادی بر مشکلات این شهرستان افزوده است.
محمدی با اشاره به محدودیت های اعتباری وکمبود منابع داخلی برای رفع مشکلات و اجرای پروژه های عمرانی در این شهرستان و استان ابراز داشت: باید بتوان با کمک مجمع نمایندگان استان و قدرت رایزنی وچانه زنی از منابع ملی برای رفع مشکلات استفاده کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد همدلی و حمایت مدیران شهرستانی و استانی را با فرماندار جدید خواستار شد و افزود: دخالت دادن برخی مسایل اجتماعی و فرهنگی به حوزه های امنیتی و سیاسی موجب بروز مشکلات متعدد در بخش های مختلف در این شهرستان شده است.
وی با تقدیر از فرماندار سابق شهرستان بویراحمد جابه جایی و تغییر مدیریت ها را یک امر طبیعی در همه دولت ها برشمرد و افزود: فرماندار جدید باید بدون نگاه سیاسی و حزبی با کمک مجموعه مدیران همدل تنها در اندیشه خدمترسانی به مردم و رفع دغدغه ها و مشکلات مناطق محروم این شهرستان باشد.
فرماندار سابق شهرستان بویراحمد نیز در این آیین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصت مناسبی برای تعالی و سعادت یک فرد در دنیا و آخرت دانست و افزود: این مسوولیت ها چنانچه با نگاه دنیا طلبی و قدرت طلبی همراه نباشد عبادت محسوب می شود.
محمد الفونه با بیان اینکه هیچ گاه به دنبال مسوولیت گرفتن و فرماندار شدن نبودم ، افزود: هر اقدام و تصمیمی که در حوزه فرمانداری شهرستان بویراحمد انجام می شد با محوریت و تصمیم خود مجموعه بوده و هیچ گونه فشار و تحمیل بیرونی در این زمینه کارساز نبود.
وی بیان کرد: با وجود دوستی و احترامی که برای نماینده و یا حتی شخص استاندار داشتم ولی هرکاری را که به صلاح و دارای حجت شرعی نبود انجام نمی دادم.
وی برگزاری چهار انتخابات را مهمترین اقدام در طول مدت دوسال فرمانداری خود اعلام کرد و افزود: شهرستان بویراحمد دراین راستا عملکرد خوب و مثبتی در سطح کشور از خود به نمایش گذاشت و سالمترین و بدون کمترین تنش انتخابات را برگزار کرد.
فرماندار سابق بویراحمد با انتقاد از دخالت دادن برخی گرایشات سیاسی و سلیقه ای به جای مسایل اعتقادی ، تخصص و تعهد کاری شخص در راستای تغییر مدیریت ها به ویژه در سال های گذشته ، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال گرایی خود می تواند این مهم را اصلاح کند.
در این آیین هوشنگ یاری پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات محمد الفونه فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل شد.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن