تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803009193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: رفع مشکلات شهر رشت نیازمند تدابیر ویژه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان: رفع مشکلات شهر رشت نیازمند تدابیر ویژه است رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت توسعه شهرستان رشت گفت: رفع مشکلات این شهرستان نیازمند اخذ تدابیر لازم و ضروری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمد علی نجفی ˈ روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید رشت در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مرکز استان گیلان از توانمندی زیادی در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات و تجارت برخوردار است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
وی پایین بودن سطح زیرکشت مزارع به دلیل مناسب نبودن آبراه ها ، وجود مشکلات فراوان در شهر صنعتی و نامناسب بودن اتاق بازرگانی را از مشکلات این شهرستان و نیازمند برنامه ریزی دانست.
استاندار گیلان با بیان اینکه شهرستان رشت با توجه به نزدیک بودن به بزرگترین حوزه بندری شمال کشور و بالابودن آمار صادرات در این بخش نقش کمرنگی در صادرات دارد، خاطرنشان کرد: بالا بردن سهم صادراتی این شهرستان باید از اولویت ها باشد .
نجفی ضعف ساختاری شبکه حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی را از دیگر مشکلات شهرستان رشت عنوان و یادآور شد: حمل ونقل دریایی از مهمترین شاخص های توسعه صادرات در تمامی کشورهای دنیا است که متاسفانه در استان و شهر رشت کمتر به آن توجه شده است.
وی آلودگی منابع آب های سطحی شهر رشت از جمله دو رودخانه گوهررود و زرجوب را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و تصریح کرد: وجود رودخانه در تمامی شهرهای جهان یک توانمندی مهم محسوب می شود این در حالیست که دو رودخانه شهر رشت سال هاست که موجب رنج شهروندان شده است .
استاندار گیلان سرازیر شدن جمعیت مهاجر از روستاها به شهرستان رشت را از مهمترین مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: نداشتن پراکندگی صنعتی ، اقتصادی نبودن کشاورزی ، پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی و سطح زیرکشت ، نبود امکانات تفریحی و گردشگری از دلایل مهاجرت از روستاهای استان به شهرها است.
نجفی حضور سالانه چند میلیون مسافر در شهرستان رشت را فرصتی مهم برای این شهرستان خواند و افزود: باید با افزایش امکانات گردشگری از توقف مسافران در این شهرستان بیشترین بهره را برد.
وی همچنین راه اندازی بازارچه صنایع دستی و فرش دستباف را از اولویت های این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: برغم فعالیت 10 هزار نفر در این بخش محل مناسبی برای عرضه تولیدات هنرمندان وجود ندارد و در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک این محل در شهر رشت ایجاد شود.
استاندار گیلان در ادامه بهسازی راه های شهرستان ، تسریع در آبرسانی و گازرسانی روستاها را از دیگر نیازهای شهرستان عنوان کرد.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به بارش سنگین برف در استان اشاره و خاطر نشان کرد : برف سنگین اخیر برغم اینکه پیش بینی ها بارشی در این سطح را نشان نداده بود با استفاده از تمام توان استان مدیریت شد.
وی فرسوده بودن امکانات و تجهیزات را از مهمترین دلایل کند شدن خدمت رسانی به مردم در جریان برف عنوان کرد و گفت: این امکانات در شان مردم استان نیست که با هراتفاقی مانند سیل و بارش برف با مشکلات فراوان مواجه شوند .
استاندار گیلان در ادامه سخنانش با قدردانی از زحمات پنج ساله ˈ سید ولی الله عظمتی ˈ فرماندار سابق شهرستان رشت خاطرنشان کرد: این مسوول ارزشمند با اخلاص تمام توان خود را در این مدت صرف انجام وظایف محوله کرد .
نجفی از تلاش های فرماندار و همراهان وی در بارش برف اخیر و طول مسوولیت اش قدردانی کرد و افزود: جای خرسندی است که امروز مدیران در جایگاهی هستند که مکان و زمان برای آنها مفهومی ندارد و هرچه دارند برای خدمت گذاری به مردم صرف می کنند .
وی حضور باشکوه مردم در انتخابات و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را بیانگر تکلیفی سنگین بر دوش همه مسوولان دانست و گفت : همه مسوولان باید آنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به مردم صرف کنند.
به گزارش ایرنا ، در پایان این مراسم از زحمات ˈ سید ولی الله عظمتی ˈ فرماندار سابق رشت قدردانی و با حکم وزیر کشور ˈ سید عیسی مهدوی ˈ که پیش از این مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشت معرفی شد.ک/2
7292/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن