تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود بیرجند - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری در طول تعطیلات نوروزی در 46 بقعه استان اجرا می شود


حجت الاسلام ˈمحمد طاهر گرایلیˈ روز سه شنبه در نشست خبری افزود: در قالب این طرح زایران نوروزی با اقامت در امام زادگان،ضمن بهره گیری از فیوضات معنوی در جلسات خیمه های معرفت شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه مقدمات اسکان در امام زادگان با تمامی امکانات و تجهیزات فراهم شده است گفت: به منظور استفاده بهتر از ظرفیت معنوی امامزادگان در زمان حضور مردم و زایران 30 نفر مبلغ از قم و مشهد برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به استان دعوت شده اند.
حجت الاسلام گرایلی از آمادگی 350 زائرسرا و 23 سوئیت در سطح امامزادگان استان خبر داد و گفت: پارسال بالغ بر 620 هزار نفر در طرح آرامش بهاری شرکت داشتند.
وی افزود: آزاد سازی 7980 هکتار از اراضی وقفی متصرفی، اخذ سند برای 1128 موقوفه و در دست اجرا بودن طرح جامع امامزادگان در 40 امامزاده از فعالیتهای اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی است.
مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: در دومین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در روز نهم اسفند ماه جاری برگزار می شود، 1858 نفر شرکت خواهند داشت.
حجت الاسلام ˈمهدی عباسیˈ افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم، از پارسال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه طرح در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می شود، گفت: بخش شفاهی از 20 بهمن الی هشتم اسفند ماه جاری برگزار شد و مرحله کتبی در روز نهم اسفندماه برگزار می شود.
وی از ثبت نام 2760 نفر برای شرکت در این طرح خبرداد و افزود: از این تعداد 2500 نفر شرکت کردند که در نهایت 1858 نفر در آزمون سراسری شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآنی امسال در 10 رشته برگزار شد افزود: حفظ 150 موضوع و 300 موضوع نیز از دیگر سرفصل های آموزشی دومین طرح تربیت حافظان قرآن کریم بوده است.
وی از کسب رتبه دوم کشوری خراسان جنوبی در اجرای این طرح کشوری خبر داد و گفت: این رتبه از ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حاصل شده است.666/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن