تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802558746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامي ايران اميد دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۵۵ب.ظ)
آيت الله نوري همداني: همه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامي ايران اميد دارند آيت الله نوري همداني با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران در تمامي جهان نفوذ کرده است خاطر نشان کرد: همه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامي ايران اميد دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله نوري همداني که در ديدار جمعي از فرماندهان نيروي انتظامي و نخبگان امر به معروف و نهي از منکر سخن مي‌گفت با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران توانست دسته بندي جهاني را تغيير دهد خاطر نشان کرد: ملت ايران با اينکه زير سيطره غرب بود با همت بلند امام خميني (ره) توانست تمامي معادلات جهان را بر هم بزند.
وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران در تمامي جهان نفوذ کرده است خاطر نشان کرد: همه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامي ايران اميد دارند.
استاد حوزه علميه قم عنوان کرد: سياسيت در جامعه بايد به دست پيغمبر، امام و يا فقيه عادلي انجام شود تا بتواند يک جامعه ديني را اداره کند.
آيت الله نوري همداني شجاعت را يک ويژگي برجسته رهبر جامعه ديني دانست و خاطر نشان کرد: امروز خوشبختانه اين ويژگي با وجود مقام معظم رهبري وجود دارد و بايد قدردان اين شرايط باشيم.
وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران يک زير بناي ديني دارد گفت: همين رويکرد سبب تفاوت معيار‌ها و ارزش‌ها در انقلاب اسلامي ايران با کشورهاي ديگر مي‌شود.
اين مرجع تقليد با اشاره به ضرورت ترويج صحيفه امام (ره) در بين دانشگاهيان و حوزويان اظهار کرد: امام راحل توانست نظام سلطنتي را تغيير دهد و در همين زمينه بايد افکار امام (ره) مورد بررسي قرار بگيرد.
آيت الله نوري همداني تصريح کرد: مردم سالاري مهم‌ترين ويژگي است که در انديشه امام (ره) موج مي‌زند و اين انديشه امام (ره) بايد در تمامي ابعاد جامعه اسلامي تزريق شود.
وي با اشاره به اينکه امنيت جمهوري اسلامي ايران در بين کشورهاي منطقه مثال زدني است عنوان کرد: در سال‌هاي دور حکومت داران در غرب تحصيل مي‌کردند و مدعي جدايي دين از سياست بودند در حالي انقلاب اسلامي ايران حوزه سياسيت ديني را نيز به ارمفان آورد.
استاد حوزه علميه قم با اشاره به اينکه تقوا و صداقت در دين اسلامي در عرصه سياست بسيار مورد تاکيد قرار گرفته است عنوان کرد: اين ساختمان سياسي تنها در اين صورت است که مستحکم باقي مي‌ماند و به کار خود ادامه مي‌دهد.
آيت الله نوري همداني با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران هرجا ظلمي واقع شود از آن دفاع مي‌کند خاطر نشان کرد: اين انقلاب تمامي آزادي خواهان جهان را بيدار مي‌سازد و در اين صورت است که زمينه ظهور حضرت مهدي (عج) در جامعه اسلامي فراهم مي‌شود.
وي بنيان اجتماعي جامعه بايد مبارزه با تخلفات اجتماعي باشد عنوان کرد: اسلام امر به معروف و نهي از منکر مورد تاکيد قرار گرفته است و در جامعه اسلامي بايد حجاب اسلامي بايد مورد توجه متوليان امر فرهنگي کشور قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن