تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نورمفیدی: نحوه توزیع سبد کالا نباید وسیله ای برای کوبیدن دولت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نورمفیدی: نحوه توزیع سبد کالا نباید وسیله ای برای کوبیدن دولت باشد گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: شایسته نیست که نحوه توزیع سبد کالا را وسیله ای قرار دهند برای کوبیدن بر سر دولتی که تازه آمده و می خواهد کار کند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ روزسه شنبه دردیدار با دانش‫آموزان دبیرستان شهید مفتح شهر جلین واقع در شرق گرگان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا نحوه توزیع سبد کالا عادلانه نیست، اظهارکرد: با نحوه توزیع سبد کالا آشنا نیستم به همین دلیل هم قضاوت نمی‫کنم اما آن چیزی که دیده می شود، قابل نقد است ولی اگر این وسیله‫ای برای کوبیدن دولت باشد، شایسته نیست.
امام جمعه گرگان در ادامه افزود: شب گذشته معاون اول رییس‫جمهوری آماری را ارائه کرد که من با شنیدن آن واقعا متاسفم شدم که مملکت اینگونه اداره می‫شده است، درحالی که طبق قانون 50 درصد درآمدهای حاصل از حامل‫های انرژی باید بین مردم توزیع و بقیه در بخش تولید و برای ایجاد اشتغال هزینه شود.
وی اضافه کرد: در این مطلب اعلام شد که از محل حامل‫های انرژی 96 هزار میلیارد تومان درآمد کسب شد (در دولت قبل) که طبق قانون باید 48 هزار میلیارد تومان آن به مردم داده می‫شد، اما آنها 130 هزارمیلیارد تومان بین مردم توزیع کردند، یعنی اینکه هم 96هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از حامل‫های انرژی بین مردم توزیع شد و هم اینکه 34 هزار میلیارد تومان هم به آن افزوده و توزیع کردند.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه این پول از کجا آمده است، گفت: آیا مدیریت اینگونه است که نفت را بفروشیم و پول آن را به مردم بدهیم؟ یا اینکه نفت بفروشیم و با پول آن برای مردم شغل ایجاد کنیم؟
وی افزود: داد مردم از بیکاری فرزندانشان بلند است، این همه فارغ التحصیل بیکار داریم، 34 هزار میلیارد تومان که باید تبدیل به سرمایه می‫شد تا از آن شغل برای جوانان ایجاد شود، در دست مردم قرار گرفت.
آیت الله نورمفیدی در خصوص علت تحریم‫های آمریکا علیه ایران نیز اظهار کرد: یکی از ویژگی‫های خان این است که می‫خواهد همه چیز و همه کس عامل او باشند و اگر هم کسی در برابر او مقاومت کند از بین می‫برد و این ویژگی دیکتاتورها است که توانایی مقاومت در برابر خود را ندارند.
وی ادامه داد: آمریکا هم خان و قلدر جهانی است و هیچ کشوری به جز ایران تاکنون جرات مقاومت در برابر او را نداشته و یا حداقل سیاست‫های او را زیرسوال نبرده است، ریشه تحریم‫های آمریکا علیه ایران این است و همین باعث شده تا آمریکا مواضع ظالمانه در برابر کشور ما اتخاذ کند.
امام جمعه گرگان در خصوص حوادث سوریه نیز یاداور شد: سوریه تنها کشور عربی است که مقابل اسرائیل مقاومت می‫کند، این چیزی است که برخی کشورها همچون عربستان و مصر با این رویکرد مخالف بوده و به همین دلیل، مخالفان می‫خواهند مقاومت را بشکنند و در خصوص راهکار رفع مشکلات این کشور، بهترین پیشنهاد همان پیشنهادی است که ایران داده و سوریه هم پذیرفته و آن برگزاری انتخابات آزاد است.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مخالفان سوریه می‫خواهند خاطر اسرائیل را جمع و امنیت او را تامین کنند.
/508/601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن