تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802792394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو اتاق اصفهان: دولت سیاست خود را در مورد رکود و تورم مشخص کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو اتاق اصفهان: دولت سیاست خود را در مورد رکود و تورم مشخص کند اصفهان- ایرنا- رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه شرایط حاکمیت رکود و تورم در اقتصاد ایران کار واحدهای تولیدی را سخت کرده است، مشخص شدن اولویت دولت در تدوین سیاست های اقتصادی در باره این دو موضوع را خواستار شد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان، ˈمصطفی رناسیˈ در یازدهمین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان تصریح کرد: دولت باید مشخص کند که می خواهد رکود اقتصادی را درمان یا افزایش تورم را متوقف کند و باید سیاست اصلی برای فعالان اقتصادی مشخص شود.
وی همچنین اجرای قوانین مصوب مجلس را یکی از درخواست های اصلی بخش خصوصی برشمرد و گفت: قوانینی مانند حمایت از تولید داخل و بهبود مستمر محیط کسب و کار که می تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور موثر باشد باید اجرایی شود.
وی خواستار تساوی تامین حقوق قانونی افراد حقیقی شد و افزود: بانکها و سازمانهای تامین اجتماعی نسب به فعالان اقتصادی امتیاز بیشتری در دریافت مطالبات خود دارند و به راحتی می توانند یک فعال اقتصادی را ممنوع الخروج و بازداشت کنند.
عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان اضافه کرد: توانمند شدن واحدهای تولیدی باعث بازگشت تسهیلات بانکی می شود و با تعطیل کردن واحدها و بازداشت مدیران آن نمی توان آمار بدهی های معوق را کاهش داد.
رناسی خواستار اجرای فرمول مشخص برای نظارت و کنترل تسهیلات بانکی پرداخت شده از سوی بانک ها شد و بیان کرد: واحد تولیدی که تسهیلات دریافت کرده باید به طور متوسط به ازای هر 150 میلیون تومان یک شغل ایجاد و برای سرمایه در گردش به ازای هر نفر 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده باشد.
وی افزود: لیست حق بیمه می تواند یکی از نشانهای انحراف از معیار یک واحد تولیدی در هزینه کرد تسهیلات بانکی باشد.
رناسی خواستار توجه شهرداری اصفهان به بهبود فضای کسب و کار شهری شد و اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های حمل و نقل شهری مانند مترو و پیگیری احیای رودخانه زاینده رود و کاهش آلایندگی آب و هوایی در شهر می تواند به توسعه فعالیت های اقتصادی خدماتی و تولیدی در اصفهان منجر شود.
عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان نیز در این جلسه خواستار اصلاح نگاه فرهنگی کارمندان و کارکنان سازمانهای دولتی به فعالان اقتصادی شد و گفت: فعالان اقتصادی در نگاه برخی از این کارکنان افرادی نامطلوب هستند.
ˈعلیرضا نادریˈ دشواری فعالیت اقتصادی در استان اصفهان را نسبت به سایر استانها قابل توجه خواند و تصریح کرد: برای دریافت مجوز و یا معافیت، چندین هفته باید در سازمانها پیگیری کرد.
وی از صدا و سیما و رسانه های جمعی و گروهی خواست که نگاه به کارآفرین را در تولیدات رسانه ای خود اصلاح کنند و افزود: بالا بردن انگیزه کار و تلاش در جامعه و تعهد نسبت به اصول اخلاقی می تواند چالش های اقتصادی را تا اندازه ای برطرف سازد.
نادری خواستار ایجاد مجموعه ای پاسخگو به مشکلات واحدهای تولیدی استان شد و تاکید کرد: این واحدها با مشکلات و مسائل متعدد روبرو هستند و وجود یک مجموعه متمرکز به رفع موانع کمک می کند.
وی پیش زمینه اقتصاد مقاومتی را اصلاح نگاه جامعه به فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: منافع مشترک هر دو بخش خصوصی و دولتی باید در اولویت تصمیم گیری ها قرار گیرد.
د/7143/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن