تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه های CNG تعطیل شده زنجان، وارد مدار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جایگاه های CNG تعطیل شده زنجان، وارد مدار شدند زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: چند باب جایگاه CNG زنجان که اخیرا به حالت تعطیل درآمده بودند، وارد مدار شدند.


نادر رابطی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل برودت هوا و افت فشارگاز، 9 باب از 35 جایگاه عرضه سوخت CNG در زنجان از 13 تا 23 بهمن ماه، از سوی شرکت گاز استان زنجان از مدار خارج شدند تا مشکلی در تامین گاز مصرفی خانگی شهروندان زنجانی بوجود نیاید.
وی اظهارکرد: پس از سپری شدن روزهای سرد و یخی، بلافاصله چهارباب از جایگاه های تعطیل شده به مدار بازگردانده شدند ولی پنج جایگاه دیگر به دلیل داشتن بدهی 30 میلیارد ریالی به شرکت گاز ، همچنان تعطیل ماندند.
رابطی افزود: در جلسه ای که اخیرا با حضور مدیرکل امور شهری استانداری، شهردار زنجان و مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تشکیل شد، براساس توافق انجام شده، بخشی از این بدهی توسط شهرداری به حساب شرکت گاز واریز شد و مابقی نیز تا پایان فروردین ماه سال 93 تسویه خواهد شد.
مسوول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: باتوجه به اینکه صاحبان جایگاه ها، سوخت گاز را به صورت نقد به خریداران عرضه می کنند، انتظار می رود در وقت مقرر و تعیین شده، نسبت به پرداخت مطالبات شرکت گاز اقدام کنند تا با مشکل قطعی گاز و تعطیلی مواجه نشوند.
رابطی افزود: از مدار خارج کردن جایگاه ها و حتی قطع مصارف بخش خانگی و صنعتی نیز به دلیل بدهی های بالا و سنگین، تنها راهکار شرکت گاز برای دریافت مطالبات است که در صورت خوش حسابی مشترکین چنین تصمیمی نیز اتخاذ نمی شود.
وی تصریح کرد: در وحله نخست، شرکت گاز زنجان برای دریافت مطالبات خود از جایگاه داران CNGتذکرات لازم را می دهد که درصورت بی توجهی، طبق قانون و مقررات، نسبت به تعطیلی آنها تا زمان تسویه بدهی ها اقدام می کند.
597/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن