تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره تخصصی جست وجو و نجات حوادث جاده ای در دامغان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان داوودیان:
دوره تخصصی جست وجو و نجات حوادث جاده ای در دامغان برگزار شد
دامغان – خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: 30 امدادگر و نجاتگر خواهر این جمعیت در دوره تخصصی جستجو و نجات جاده ای حضور یافتند.



به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا داوودیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره تخصصی جست¬وجو و نجات حوادث جاده ای در دامغان به خبرنگاران اظهار داشت: این امر در راستای آموزش نیروهای متخصص و آشنا با تکنیک های روز و دستاوردهای جدید و همچنین خودکفایی شهرستان در بحث امدادگران، اجرای دوره های تخصصی انجام شد. وی تصریح کرد: در همین راستا و با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی تعداد 30 نفر از امدادگران خواهر واجد شرایط به مدت ۴۸ ساعت دوره تخصصی نجات جاده ای را با حضور مربیان متخصص استان به صورت تئوری و عملی برگزار کردند. رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می توان از تثبیت و رهاسازی مصدوم، مدیریت صحنه، کمک های اولیه، تروما، کار با ستهای نجات هیدرولیک و پنوماتیک و انتقال مصدوم نام برد. داوودیان همچنین در خاتمه افزود: حادثه خیز بودن جاده های شهرستان و تردد بسیار بالای خودروها به دلیل وجود محور مواصلاتی تهران -مشهد، این نیاز را می طلبد که پایگاه های امداد جاده ای با حضور امدادگران و نجاتگران متخصص و تجهیزات به روز شوند.


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن