تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819291105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 11.2 درصدي توليد سايپا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۳ق.ظ)
افزايش 11.2 درصدي توليد سايپا تمامي محصولات گروه خودروسازي سايپا در بهمن امسال نسبت به ماه گذشته با رشد توليد همراه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، با وجود شرايط سخت توليد خودرو در کشور، گروه خودرو سازي سايپا توانسته در بهمن ماه امسال عملکرد مثبتي در روند توليد ايجاد کند و نرخ توليد محصولات خود را نسبت به ماه گذشته با رشد مناسبي افزايش دهد.
بر همين اساس در مجموع توليد محصولات گروه سايپا با رشد 11.2 درصدي نسبت به دي ماه همراه بوده است به نحوي که خانواده X100 اين گروه رشد 13.4 درصدي را تجربه کرده است.
خودرو تيبا با وجود شرايط توليد مناسب در ماه هاي اخير همچنان رشد داشته و با افزايش 2.2 درصدي همراه بوده است.
در گروه رنو نيز با توجه به باز شدن فضاي تعامل بين المللي و رفع مشکلات موجود، رشد 23.4 درصدي را در بر داشته است و در محصولات زامياد نيز با افزايش توليد 4.8 درصدي همراه بوده است.
در محصولات تجاري سايپاديزل افزايش چشمگير 82.4 درصدي رشد نسبت به مدت مشابه در دي ماه ديده مي شود.
بايد اشاره کرد که افزايش چشمگير رشد توليد در گروه خودروسازي سايپا برگرفته از مديريت هدفمند و کارآمد، تلاش شبانه روزي متخصصان و کارکنان اين گروه در کنار بهره گيري از تکنولوژي مدرن و تجهيزات به روز بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن