تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802798941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست های 1+5 ، جنگ دیپلماتیک ایران با قدرت ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مازندران : نشست های 1+5 ، جنگ دیپلماتیک ایران با قدرت ها است ساری-ایرنا- استاندار مازندران از نشست ژنو و مذاکران 1+ 5 به عنوان جنگ دیپلماتیک ایران با پنج کشور قدرتمند جهان یاد کرد و گفت : کشورهای طرف مذاکره در این نشست با جمهوری اسلامی تعارفی ندارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ ربیع فلاح ˈ عصر یکشنبه در نشست روسای اتحادیه های امور صنفی شهرستان ساری افزود :دولت تدبیر و امید با تیم قوی مذاکره کننده به پشتوانه رهبری و ملت در عرصه دیپلماسی ایجاد انقلاب کرد تا موانع را از سر راه توسعه ایران اسلامی بر دارد.
وی گفت : قدرت چانه زنی ایران در مذاکرات هسته ای با پشتوانه ملت چندین برایر می شود.
استاندار مازندران به اهمیت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: مدیریت مصرف به معنای اقتصاد مقاومتی است و هر چه وابستگی ایران در حوزه اقتصادی به کشورهای دنیا کم شود ، در واقع قدرت چانه زنی ایران در سیاست خارجی بیشتر می شود.
وی از بازاریان به عنوان سمبل انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: بازاریان و اصناف در تمامی زمینه ها مورد اعتماد جامعه هستند.
نماینده عالی دولت در مازندران به اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت : در این طرح نقش بازاریان و اصناف از همه اقشار حساس تر است.
وی گفتمان دولت یازدهم را تعامل با تمامی اقشار دانست و افزود : در حال حاضر ایران مشکل کمبود نقدینگی و منابع ندارد بلکه نیاز به وحدت کلمه و همراهی با دولت ضروری است.
استاندار مازندران با اشاره به نقش اصناف در تنظیم بازار خواستار ورود نمایندگان این قشر در حلقه تصمیم سازی شد.
فلاح همچنین به در پیش بودن ایام نوروز اشاره کرد و گفت : در ایام نوروز مازندران پذیرای صدها هزاران مسافر و گردشگر است که باید به آنان خدمات ارائه کرد و این خدمات هم باید به گونه ای ارائه شود که گردشگر پول خرج کند نه اینکه فقط زباله ، ترافیک و دیگر مشکلات را به استان بیاورد.
وی افزود : برای رسیدن اهداف رونق اقتصادی از محل صنعت گردشگری باید همه مردم و مسوولان کمک کنند و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از محل گردشگری پول به جیب مردم مازندران برود.
استاندار مازندران بر لزوم توسعه ساری به عنوان مرکز استان مازندران تاکید کرد و گفت: ساری هویت شهرهای مازندران است و باید به مرکز استان توجه جدی تری شود.
وی افزود : تمامی شهرهای مازندران عقب افتاده هستند و به ساری به عنوان مرکز استان کم توجهی زیادی شده است.
او تعصب مازندرانی داشتن را بهتر از تعصب شهرستانی دانست و تاکید کرد : مازندران به دلیل رشد تعصب کورکورانه شهرستانی ، عقب افتاده است.
نماینده عالی دولت در مازندران بر ضرورت ایجاد نمایشگاه بین المللی در ساری تاکید کرد و گفت : استانداری با تمام قوت برای ساخت این مرکز حمایت می کند.
فرماندار شهرستان ساری نیز در این نشست با قدردانی از استاندار به خاطر حضور در این نشست ، گفت : توسعه مرکز استان به تفکرات و دیدگاهای استانداران وابسته است.
ˈ جواد واحدی ˈ از شکل گیری ستاد راهبردی توسعه ساری به دستور استاندار دولت یازدهم در مازندران خبر داد و افزود : این ستاد ظرفیت ها و توانمندی های مرکز استان را در زمینه گردشگری، صنعتی، معدنی و کشاورزی شناسایی کرده است.
وی نبود مرکز نمایشگاهی در ساری را از مشکلات عمده استان مازندران عنوان کرد و بیان داشت: زمین و مجوز ساخت این مرکز در ساری از 15 سال پیش فراهم است اما همت برای ساخت به تصمیم و حمایت جدی نیاز دارد.
ˈعباس رمدانی ˈدبیر نظام صنفی رایانه ای مازندران هم در این نشست از نبود یک مرکز نمایشگاهی مناسب در مرکز استان انتقاد کرد و گفت: استانداری باید در ساخت این مرکز که زمین و پروانه آن وجود دارد ،حمایت کند.
ˈعلی اصغر محمودی ˈ رییس اتحادیه خبازان شهرستان ساری نیز به کمبود سهیمه آرد اشاره کرد و گفت: ماهانه 130 هزار کیسه آرد به خبازان تحویل داده می شود که کافی نیست.
وی با بیان اینکه به دلیل فعالیت غیر منطقی واحدهای خبازی آزاد پز ، برخی از واحد های خبازی در داخل کوچه ها تعطیل شدند، افزود : به دلیل حجم بالای جمیعت شناور ساری، سهمیه آرد مرکز ساری باید افزایش بیابد.
او ثابت ماندن نرخ نان در دو سال اخیر را از دیگر مشکلات عنوان کرد و ادامه داد : باید از نظارت دقیق تعزیرات بر نانوانی ها تقدیر کرد اما باید منطقی باشد.
ریس اتحادیه آهن فروشان ساری نیز از اخذ مالیات بر ارزش افزوده انتقاد کرد و گفت : امور مالیاتی نیز ناعادلانه و سلیقه ای است که مشکل ساز می شود.
روسای اتحادیه فرش دستباف و تاکسی تلفنی شهرستان ساری نیز به مشکلات بیمه اشاره کردند.
ˈ محمد محمد پور ˈ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به مشکلات فرش دستباف استان اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه این صنایع دستی در ایجاد اشتغال خانگی از اهمیت خاصی برخوردار است ، اما به خواسته های این قشر بی توجهی می شود.
وی افزود : سازمان صنعت ومعدن وتجارت برای اهمیت دادن به فرش دستباف ، دار قالی را به عنوان نماد صنایع دستی مازندران در مقابل ساختمان این سازمان در ساری بر پا می کند.
او با بیان اینکه کارگران فرش دستباف استان از کمک های اولیه و امکانات ساده بی بهره اند، گفت : مدیران باید به این صنایع دستی که طرفدار جهانی دارد، توجه بیشتری کنند.
شهرستان ساری 66اتحادیه صنفی با 24 هزار پروانه کسب دارد.ک/4
2585/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن