تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم دیپلماسی ایران در مذاکره با گروه 1+5 از موضع قدرت حرف بزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ابرکوه: تیم دیپلماسی ایران در مذاکره با گروه 1+5 از موضع قدرت حرف بزند یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت :دنیا جایگاه مُقتدرانه و مردمی نظام اسلامی رادر22بهمن به نظاره نشست بنابر این از تیم دیپلماسی ایران در مذاکره با گروه 1+5 که در آینده نزدیک دور جدید مذاکرات را دارند ، انتظار داریم از موضع قدرت حرف بزنند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه با تشکر از حضور مردم در راهپیمائی 22بهمن اظهار داشت : بیست و دوم بهمن نشان داد که گزینه روی میز ایران، اراده پولادین ملت است که پاسخی دندان شکن را در برابر یاوه سرایی ها و توهین های گستاخانه آمریکایی ها داد .
وی گفت : ملت با حضور پرشکوه و حماسی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تمامیت وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و زیباترین حماسه سیاسی را آفرید .
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: ملت با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و پیروی از مواضع مراجع عظام تقلید در مراسم راهپیمایی 22 بهمن موجب شکست ترفندهای دشمن و تثبیت اقتدار نظام اسلامی شد .
حسینی اضافه کرد : بیعت و میثاق الهی این ملت با انقلاب و نظام و ولایت و وصایای امام راحل(ره) در 22 بهمن، جلوه ای معجزه آسا داشت و دوست و دشمن را به حیرت واداشت .
وی ادامه داد: بیست و دوم بهمن به جهان نشان داد که جمهوری اسلامی مسلح به سلاحی کاراتر و بُرنده تر از سلاح اتمی است و آن سلاح ایمان و اراده و حضور شور انگیز ملت در صحنه است.
حسینی به سالروز صدور تاریخی حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی توسط حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: آمریکا و غرب در جریان حکایت سلمان رشدی، عُمق کینه خود را به اسلام و پیامبر اسلام (ص) و امت اسلامی به نمایش گذاشتند .
امام جمعه ابرکوه به اوضاع جهان اسلام بویژه سومین سال انقلاب در بحرین اشاره و تصریح کرد: اساساً رفتار غرب و آمریکا در جهان دوگانه و یک بام و دو هوا است و مردم حق طلب و مظلوم بحرین تاکنون بیش از 80 شهید داده اند .
وی ادامه داد: رژیم کثیف آل خلیفه که با حامیانش اقلیتی بی ارزش در بحرین هستند که جریان انقلاب مردم را با وحشی ترین رفتار و پرخشونت ترین روش ممکن سرکوب می کنند .
حسینی تاکید کرد: سازمان های مدافع حقوق بشر هم در محکومیت این رژیم وحشی خفه خون گرفته اند و دم بر نمی آورند .
امام جمعه ابرکوه از عدم افتتاح جاده ابرکوه به سورمق انتقاد کرد و گفت: در دیدار حدود 2ماه گذشته با مدیر کل راه و شهرسازی استان قرار شد تا دهه فجر این جاده مورد بهره برداری قرار گیرد اما نشد.
وی ادامه داد: ما از مشکل پول و اعتبار دولت در بخش های مختلف بی خبر نیستیم و می دانیم پیمانکار 20میلیارد تومان در مورد این جاده مطالبه دارد ، می دانیم علامت گذاری گارد ریلی و خط کشی جاده که مانده ، 2 میلیارد تومان هزینه دارد اما نسبت به حجم سنگین کار که انجام گرفته و بخش جزئی باقی مانده انتظار داریم مدیر کل راه و شهر سازی در تحویل گرفتن پروژه تسریع کنند .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: چون در آستانه ماه پایانی سال هستیم و انتظار داریم در ایام تعطیلی عید نوروز برای رفاه حال مسافران ، جاده به صورت کامل و تمام شده مورد بهره برداری قرار گیرد.
حسینی در ادامه به آغاز ثبت نام طلاب برای حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: ما طی چند سال گذشته که حوزه علمیه خواهران را در ابرکوه تاسیس کردیم استقبال خوب بوده و همه خواهران طلبه ما در پایه ها ابرکوهی هستند.ک2
7539/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن