تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803966707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی کوتاه بر یک مراسم ؛ دست مریزاد داور خارجی به هنرمندان ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هاشمی کوتاه بر یک مراسم ؛ دست مریزاد داور خارجی به هنرمندان ایرانی تهران - ایرنا - ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی شامگاه امشب (یکشنبه ) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی به طور رسمی به کار خود پایان داد.


**در آغاز این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم ، گروه کر فرهنگسرای ارسباران سرود ملی و آهنگ ای ایران ساخته زنده یاد روح الله خالقی را اجرا کردند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.
**وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی که با تاخیر به این مراسم رسید دراین خصوص به حاضران گفت : تلاشم حضور کامل در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره های هنر به احترام هنرمندان کشور بوده ، اما امشب به دلیل شرکت در جلسه هیات دولت نتوانستم از ابتدای مراسم حضور داشته باشم .
**پخش نماهنگ جشنواره ، تکنوازی فلوت توسط کلاریز کشاورز ، اجرای پیانو کارن سلاجقه و پخش کیلیپی 10 دقیقه ای در باره مفاخر مورد تقدیر قرار گرقته در این مراسم از جمله برنامه های آیین اختتامیه ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود.
** ژان گومه داور فرانسوی این جشنواره که به گفته خودش بیش از 20 سال است که به ایران رفت و آمد می کند ، گفت : تمام آثار ارایه شده به این دوره از جشنواره بسیار ارزشمند بود و به هنرمندان ایرانی احسنت و آفرین و دست مریزاد می گویم.
** جشنواره هنرهای تجسمی از 14 بهمن ماه در در بخش رقابتی و غیر رقابتی با ارایه آثار هنرمندان ایران و 31 کشور جهان فعالیت خود را آغاز کرده بود .
** دراین مراسم با حضور جنتی از شش استاد و چهره ماندگار هنرهای تجسمی کشور تجلیل شد.غلامعلی مکتبی (تصویرگر)، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، محمدباقر آقامیری (نگارگر)، جواد علیزاده ( کاریکاتوریست)، طاهر شیخ الحکمایی (مجسمه ساز) و ایرج اسکندری (نقاش) اسامی این افراد بود .
**معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه، تصویرسازی، کاریکاتور، پوستر، عکس و فیلم مستند هنرهای تجسمی نفرات اول تا سوم این رشته ها از دیگر برنامه های این مراسم بود .
** نکته جالب توجه که جشنواره امسال را نسبت به دوره های گذشته متمایز می کرد حضور پررنگ جوانان بود ، اکثر برگزیدگان جوا، سونیا پورامین مجری این برنامه هم با اعلام سن برخی از آنها بارها به این نکته اشاره کرد .
** یکی از ابتکارات صورت گرفته برای نمایش کتاب جشنواره که باعث شوخی جنتی با معاونانش شد نیز درخور توجه بود ، حفره ای در کف صحنه تالار وحدت تعبیه شده بود و از آن طریق کتاب جشنواره و نشان مفاخر هنرهای تجسمی به روی صحنه آمد .
** در پایان مراسم هم برگزیدگان فرصت را مغتنم شمرده و خشنودی خود را با گرفتن عکس یادگاری با وزیر ارشاد و داوران خارجی و مسئولان جشنواره کامل کردند.
** درحالی که مراسم آغاز و پایان جشنواره های تئاتر ، فیلم و موسیقی فجر در سال جاری شاهد سالن های پر از علاقه مندان بود اما امشب تعداد صندلی های خالی بسیار بود .
**و نکته پایانی آنکه برای شرکت در مراسم پایانی جشنواره هنرهای تجسمی نیازی به کارت دعوت نداشتید . به راحتی شما را راه می دادند . شاید اگر علاقه مندان به هنرهای تجسمی قبل از شروع مراسم از این موضوع مطلع بودند، دیگر تالار وحدت صندلی خالی نداشت و سوژه حاشیه خبرنگار ایرنا نمی شد.
فراهنگ (3)**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن