تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادگران هلال احمر حدود 2 هزار مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امدادگران هلال احمر حدود 2 هزار مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال یکهزار و 962 نفر از مصدومان انواع حوادث توسط نیروهای امدادرسان هلال احمر طی یکماه گذشته به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.


«حسین درخشان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: در این مدت امدادگران و نجاتگران هلال احمر توانستند با عزیمت به دو هزار و 669 ماموریت امدادی به 133 هزار و 112 نفر از حادثه دیدگان انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت خدمات رسانی کنند.
وی گفت: در مدت یاد شده 132 هزار و 806 نفر از هموطنان در سراسر کشور از انواع حوادث آسیب دیدند که با بررسی های انجام شده از سوی گروه های امدادرسان اعزامی به محل وقوع حوادث مشخص شد که 129 هزار و 49 نفر از آنان نیازمند دریافت خدمات پایه و اولیه امداد و کمک های اولیه و امدادرسانی هستند.
وی اضافه کرد: در جریان چندین عملیات یاد شده یکهزار و 962 نفر از مصدومانی که دارای جراحات مختلفی بودند با قید فوریت های امدادرسانی از سوی نیروهای امدادی هلال احمر برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام و پنج هزار و 84 نفر دیگر از آنان از سوی نیروهای یاد شده در محل وقوع حوادث درمان سرپایی شدند.
درخشان توضیح داد، همچنین در مدت یادشده 11 هزار و 777 نفر از افراد گرفتار و مضطر در برف و کولاک و مسافران زمستانی از خدمات اسکان اضطراری و موقت و 3 هزار و 757 نفر دیگر نیز از خدمات نجات فنی ارائه شده از سوی گروه های امدادرسان هلال احمر بهره مند شدند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: با تلاش امدادگران و نجاتگران این سازمان در مدت یادشده 439 عملیات رهاسازی و نجات فنی سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.
وی همچنین از مراجعه حضوری 28 هزار و 930 نفر از مسافران زمستانی برای دریافت خدمات متنوع امدادی به نیروهای امدادرسان هلال احمر مستقر در جاده های و مسیرهای مواصلاتی و سخت گذر کوهستانی طی یکماه گذشته خبر داد.
وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای، دریایی و کوهستانی با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
اجتمام(4)**7029**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن