تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816181533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «آسم چيست؟ چه بايد کرد؟» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۷ب.ظ)
به همت ناشر وابسته به آستان قدس رضوي انجام شد؛ کتاب «آسم چيست؟ چه بايد کرد؟» منتشر شد کتاب «آسم چيست؟ چه بايد کرد» جلد چهارم از مجموعه پرسش و پاسخ‌هاي پزشکي، براي نخستين بار توسط به‌نشر؛ انتشارات آستان قدس رضوي منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي آستان قدس رضوي، آسم يکي از بيماري‌هاي شايع در دهه اخير است که زمينه ژنتيکي، آلاينده‌هاي هوا، استنشاق دود سيگار، گرده‌هاي گل و گياه، فشار رواني و... در افزايش شمار مبتلايان به اين بيماري تاثير فزاينده‌اي داشته‌است. در اين کتاب مفاهيم علمي و تجربي درباره بيماري آسم و راه‌هاي کنترل و پيشگيري از آن، در قالب 100 پرسش و پاسخ پزشکي ارايه شده‌است.
اين کتاب به ترجمه و تدوين دکتر فرحزاد جباري آزاد، دکتر افشين شيرکاني و فرانک صيانت در شمارگان 2 هزار نسخه روانه بازار شده است و ويرايش و نظارت علمي اين کتاب را دکتر رضا فريد حسيني بر عهده داشته‌است.
بيماران مبتلا به آسم، پزشکان، دانشجويان پزشکي و پرستاران با مطالعه اين کتاب، اطلاعات سودمندي را بر ذخيره دانش و تجربه خود خواهند افزود.
دکتر «کلاوديا اس پلانل» نويسنده کتاب «آسم چيست؟ چه بايد کرد» بيان مي‌کند: «در اين کتاب، تازه‌ترين روش‌هاي علمي براي شناخت و درمان بهتر آسم ارايه شده‌ است. همچنين توضيحات جامعي درباره داروهاي مورد استفاده در آسم آورده شده‌است. در واقع اين کتاب بر زندگي سالم همراه با آسم تاکيد دارد، بنابراين در آن به سوال‌هايي درباره ورزش و رژيم غذايي نيز پاسخ داده شده‌است.
هم چنين پرسش و پاسخ موجود در اين کتاب به شما اجازه مي‌دهد تا متناسب با نياز خود از کتاب بهره ببريد و الزاما همه کتاب را نخوانيد. نوشتن کتاب من را به اين فکر انداخت که چگونه مي‌توان اطلاعات پزشکي خود را به بهترين نحو در اختيار ديگران قرار دهم و جنبه‌هاي مختلف آسم را از ديدگاه يک پزشک مطرح کرد.»
کتاب «آسم چيست؟ چه بايد کرد » در هشت بخش، موضوعاتي همچون «آسم در کودکان»، «دسته‌بندي و انواع آسم»، «آسم و بارداري»، «آسم و داروهاي استنشاقي»، «آسم و يک زندگي سالم»، «علايم باليني و تشخيص آسم»، «درمان، برنامه‌ها، اهداف» و «اقدام‌هاي لازم» را با طرح سوالاتي مورد ارزيابي و بررسي قرار داده‌ است.
از اين مجموعه،کتاب‌هاي«آلرژي چيست؟چه بايد کرد؟»، «سرطان ريه چيست؟ چه بايد کرد؟» و « ديابت چيست؟ چه بايد کرد؟» تاکنون به چاپ رسيده و 6 عنوان ديگر از اين مجموعه نيز در دست آماده سازي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن