تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات مناسب به مسافران از وظایف اصلی مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارائه خدمات مناسب به مسافران از وظایف اصلی مدیران است قروه - ایرنا - فرماندار قروه گفت: ارائه خدمات مناسب به مسافران و ایجاد حس آرامش در مهمانان نوروزی از وظایف اصلی مدیران شهرستان قروه است.


به گزارش ایرنا، محمد رسول شیخی زاده روز یکشنبه در نشست ستاد گردشگری شهرستان قروه افزود: برای ارایه خدمت بیشتر به مسافران، اعضای ستاد باید با تشکیل کمیته ها و برنامه ریزی لازم، جاذبه ها و بافت شهرستان را به مسافران معرفی کنند.
وی گفت: بین آمار ورودی و مسافران مقیم در این شهرستان اختلاف بسیار زیادی وجود دارد و این بدان معناست ما هنوز نتوانسته ایم به شیوه ای درست، جاذبه های شهرستان را معرفی کنیم که حداقل یک روز، مسافران در این شهرستان بمانند.
شیخی زاده با اشاره به اینکه اسکان مسافران از ضرورت های ستاد اسکان شهرستان است گفت: برپا کردن چادر در خیابان و پارک ها ممنوع است و ستاد اسکان در این شرایط مسافران را به سوی نمازخانه مدارس هدایت می کند.
فرماندار شهرستان قروه گفت: جذب مسافر در شهرستان، باعث رشد اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم می شود.
وی به قابلیت های گردشگری و تاریخی قروه اشاره کرد و گفت: با معرفی جاذبه های شهرستان از جمله باباگرگر به عنوان مقصد گردشگری، زمینه مساعدی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فراهم می شود.
وی به برنامه پیشنهادی زمان سال تحویل اشاره کرد و افزود: قرار است روسای ادارات زمان سال تحویل از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی باران سریش آباد بازدید کنند و هر کس هم نذر و نذوراتی دارد می تواند به این مرکز اهداء کند.ک/2
7345/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن