تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بخشودگی 6 درصدی جرایم بانک مسکن تا پایان اسفند ماه تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح بخشودگی 6 درصدی جرایم بانک مسکن تا پایان اسفند ماه تمدید شد قزوین - ایرنا - مدیرشعب بانک مسکن استان قزوین گفت: طرح بخشودگی 6 درصدی جرایم دیرکرد اقساط این بانک تا پایان اسفند ماه سالجاری تمدید شده است.


سید ˈاصغر حسینیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندانی که از دریافت کنندگان تسهیلات بانک مسکن هستند و تاکنون موفق به پرداخت اقساط خود نشده اند در صورت تسویه نقدی بدهی های معوق خود تا پایان اسفند ماه سالجاری از طرح بخشودگی 6 درصد جرایم دیرکرد بهره مند خواهند شد.
وی، در خصوص بخش مسکن مهر استان اظهار کرد: این بانک از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون بیش از 12 هزار میلیاردریال تسهیلات جهت احداث 54 هزار و 756 واحد مسکونی در بخشهای مختلف پرداخت کرده است.
این مسوول ادامه داد: همچنین در بخش وصول مطالبات سررسید گذشته و معوق در یکسال گذشته 33 درصد کاهش داشته که رتبه سوم را در بین مدیریتهای کشور به خود اختصاص داده است.
حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه بانکداری الکترونیک در بخش انتقال حسابهای سنتی به تسهیلات متمرکز 84 % ، صدور کارت 83 % ومشتریان خدمات مجازی 88% اهداف تاپایان دی ماه محقق شده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین اضافه کرد: همچنین مشتریانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده و دارای اقساط معوق هم هستند می توانند با مراجعه به شعب این بانک نسبت به تقسیط معوقات خود اقدام کنند.
بانک مسکن استان قزوین دارای 22 شعبه است.
7391/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن