تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی خدمتگزاری همه مدیران دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف اصلی خدمتگزاری همه مدیران دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی است بوشهر- ایرنا - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی خدمتگزاری همه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی دستیابی به آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز شنبه در نشست شورای ادرای شهرستان دشتستان افزود: آرمان نظام جمهوری اسلامی ما برگرفته از خون شهداست و وظیفه همه مدیران پاسداری از این خون های مقدس است.
وی اضافه کرد: فرصت های خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم و این امور مردم که به عنوان امانت در دست ما مسوولان قرار گرفته است باید درحفظ و پویایی آن تلاش کنیم.
موسوی نژاد بیان کرد: خدمت صادقانه و رسیدگی به مردم مستضعف و امور نیازمندان از شعارهای مهم انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر انقلاب است که باید دراین ارتباط تلاش شود.
امام جمعه برازجان هم در این نشست داشتن ثبات قدم و پایداری درحل مشکلات مردم و مدیریت جامعه به سبک اسلامی و دینی را از ویژگی های مهم مدیران اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام حسن مصلح گفت: مردمداری، داشتن اخلاق اسلامی، تدین، نرمش و عطوفت با مردم و دغدغه حل مشکلات آنان از دیگرویژگی های یک مدیر اسلامی است .
وی بیان کرد: یک مدیر اسلامی باید حریص در حل مشکلات مردم باشد.
در این نشست ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی و خدمات علیرضا خرمی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن