تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802528757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرووکش کردن تب سبد کالا در بین مردم/ توزیع 140 تن میوه شب عید در نکا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران مخلص:
فرووکش کردن تب سبد کالا در بین مردم/ توزیع 140 تن میوه شب عید در نکا
نکا - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نکا با اشاره به فروکش کردن تب سبد کالای حمایتی دولت در بین مردم از توزیع 70 درصدی سبد کالای حمایتی دولت به واجدان شرایط شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مجید مخلص عصر شنبه در نشست مسئولان شهرستان درباره تنظیم بازار با بیان اینکه سبد کالای حمایتی دولت در پانزده فروشگاه شهرستان در حال توزیع است اظهار داشت : این فروشگاه ها شامل شرکت تعاونی کارخانه سیمان ، شرکت تعاونی نیروگاه و فروشگاه فرهنگیان با 13 زیر مجموعه و همچنین یک مرکز توزیع سیار در روستاها می باشد.

وی با اشاره به اینکه 18 هزار و80 سرپرست خانوار در نکا مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت بوده اند بیان کرد : تاکنون بیش از 11هزار سرپرست خانوار در این شهرستان سبد کالایی خود را دریافت نموده اند و30 درصد سرپرست خانوار باقی مانده در سطح شهرستان می توانند تا پایان سال سبد کالای خود را دریافت کنند.

این مسئول بیان کرد:کالاهایی که به عنوان سبد کالای حمایتی دولت به مردم اهدا شده شامل یک کیسه برنج 10کیلو گرمی ، دو بطری روغن مایع 810 گرمی ، دو بسته پنیر بسته بندی شده 400 گرمی ، دو بسته تخم مرغ 12 عددی و دو عدد مرغ بسته بندی شده معادل چهار کیلو گرم هستند.

توزیع سیارسبد کالایی در روستاهای نکا

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نکا با اشاره به توزیع سیار سبد کالای حمایتی دولتی در روستاها افزود : جهت رفاه حال روستائیان مناطق محروم که توان رفت وآمد به شهرستان را نداشته توزیع سیار سبد کالای دولت تدارک دیده شد تا خانوارهای محروم و کم برخوردار روستاها از این مزایا برخوردار شوند.

مخلص با بیان اینکه در روزهای نخست توزیع سبد کالا در شهرستان با ازدحام بیش از حد مردم مواجه بودیم تصریح کرد: با افزایش تعداد فروشگاه های توزیع سبد کالا و همچنین با وجود اعلام دولت برای مهلت توزیع سبد کالا تا پایان سال از تنش های مردم در خصوص سبد اهدایی دولت کاسته شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای توزیع این سبدکالایی بازرسان ما به شدت به صورت محسوس و نامحسوس بر نحوه پخش این اقلام نظارت کامل داشتند اذعان داشت:خوشبختانه در فروشگاه های توزیع سبد کالایی تخلفات کم فروشی واقتصادی نداشتیم چرا که بازرسان و ناظران از ابتدای ساعات توزیع سبد کالا تاکنون حضور بی وقفه داشتند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت نکا با بیان اینکه در مرحله دوم توزیع سبد کالای اهدایی دولت بر تعداد فروشگاه های توزیع و سرپرستان خانوار افزوده می شود متذکر شد:شهروندان جهت دریافت سبد اهدایی دولت صبور باشند چرا که این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

فروش های فوق العاده جایگزین نمایشگاه بهاره در نکا شد

مخلص با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه بهاره درنکا دایر نخواهد شد ابراز داشت : به دلیل عدم استقبال شهروندان از نمایشگاه بهاره و کمبود غرفه ها نمایشگاه بهاره در شهرستان دایر نمی شود و درهمین راستا جهت رفاه حال شهروندان با هماهنگی اتحادیه ها فروش فوق العاده وحراج جایگزین نمایشگاه بهاره شد.

وی همچنین با اشاره به تشدید نظارت به تنظیم قیمت ها در بازارها گفت : بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت به همراه بازرسان مجمع امور صنفی از هم اکنون به صورت شبانه روزی از فروشگاه توزیع سبد کالا و سایر مراکز عرضه کالا در سطح بازار نظارت داشته تا اگر با تخلفی در خصوص گرانفروشی و کم فروشی مواجه شوند با مرتکبین برخورد ویژه کنند .

مخلص ادامه داد : طرح تشدید بازرسی در بازار از هم اکنون تا 15 فروردین93 ادامه خواهد داشت.

مشکل خاصی جهت توزیع  میوه شب عید در نکا  نداریم

مخلص از توزیع 140 تن سیب و پرتقال ویژه شب عید در نکا خبر داد و افزود : خوشبختانه با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده برای تامین میوه و کالاهای اساسی شب عید مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت نکا ادامه داد : سهم شهرستان نکا با توجه به آنچه سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان مازندران به ما اختصاص داده است 60 تن پرتقال و80 تن سیب است که هم اکنون در سردخانه نگهداری و درصورت اعلام سازمان با هماهنگی شورای کنترل شهرستان توزیع می شود.

مخلص با اشاره به صف های طولانی مردم در محل های توزیع میوه شب عید خاطرنشان کرد : این ازدحام زیاد به دلیل تقاضای زیاد مردم شهرستان ایجاد می شود و برای برطرف نمودن این مشکلات 3 نقطه توزیع میوه شب عید در شهرستان در نظر گرفته شد.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۲۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن