تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع اشكالات فرودگاه بوشهر در سريع‌ترين زمان/خدمت‌رساني مطلوب به مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور:
رفع اشكالات "فرودگاه بوشهر" در سريع‌ترين زمان/خدمت‌رساني مطلوب به "مسافران"
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور در بازديد از فرودگاه بوشهر با تاكيد بر حفظ اصول ايمني در فرودگاه‌هاي كشور، گفت: شرط اصلي فعاليت در فرودگاه‌ها ارائه خدمات مناسب به مسافران و ارتقاي سطح ايمني است.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه‌هاي استان بوشهر، اسماعيل تبادار رييس هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور در سومين بازديد فرودگاهي خود، از طرح‌هاي عمراني و پروژه‌هاي در حال ساخت، اماكن فرودگاهي و سطوح پروازي بازديد كرد و ضمن دريافت گزارشي مبسوط از مديركل و معاونان فرودگاه بوشهر در جريان هرچه بيشتر روند امور اجرايي طرح‌هاي مذكور قرار گرفت.

ترمينال‌ها، بخش‌هاي مختلف فني، موتورخانه‌ها و تاسيسات برقي، سطوح پروازي، سايت NDB و فضاي عمومي از بخش‌هايي بود كه مورد بازديد رئيس هيات مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور قرار گرفت.

وي در بازديد از سايت NDB از نزديك در جريان فعاليت‌هاي عمراني و عمليات بهسازي اين سايت قرار گرفت و توصيه‌هاي لازم را در جهت رفع كاستي‌‌هاي موجود ارائه داد.

اسماعيل تبادار در پايان اين بازديد ضمن قدرداني از مديركل و معاونان فرودگاه بوشهر از روند اجراي طرح‌هاي عمراني در اين فرودگاه ابراز رضايت كرد.

وي با تاكيد بر پتانسيل‌هاي موجود در فرودگاه بوشهر خواستار رفع اشكالات در سريع‌ترين زمان ممكن در راستاي خدمت‌رساني مطلوب به مسافران شد.

رييس هيأت مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با تاكيد بر حفظ اصول ايمني در فرودگاه‌هاي كشور، افزود: شرط اصلي فعاليت در فرودگاه‌ها ارائه خدمات مناسب به مسافران و ارتقاي سطح ايمني است.

يادآور مي‌شود؛ در اين سفر كه عصر پنج‌شنبه يكم اسفند انجام شد، جعفر پاك‌نژاد مشاور مديرعامل و مسئول پيگيري‌هاي ويژه شركت فرودگاه‌ها، حسين اسفندياري مشاور مديرعامل در امور اجرايي و عباس محمدي مديركل فرودگاه بوشهر، تبادار را همراهي مي‌كردند.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن