تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806657405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واریز عیدی مستمری‌ بگیران بدون ریالی استقراض/ کاهش فرانشیز داروهای سرطانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: واریز عیدی مستمری‌ بگیران بدون ریالی استقراض/ کاهش فرانشیز داروهای سرطانی


دکتر نوربخش در ادامه با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی در سال ۹۳ گفت: بودجه یک سال سازمان تامین اجتماعی درحدود یک چهارم کل بودجه عمومی یک سال کشور است به همین لحاظ باید با دقت، هماهنگی و مشارکت با شرکای اجتماعی سازمان هزینه شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به پشتوانه دو دهه خدمت در سازمان تأمین اجتماعی از منافع بیمه شدگان و منابع سازمان صیانت می‌کنم.


 دکتر سید تقی نوربخش، در نشست مشترک با تشکل های کارگری و کانون های بازنشستگی استان اصفهان با اشاره به سابقه بیش از دو دهه فعالیت خود در سازمان تأمین اجتماعی گفت: از تمام پتانسیل خود و همکاران برای صیانت از منافع بیمه شدگان و منابع سازمان و پاسخگویی به شرکای اجتماعی استفاده خواهم کرد.


وی گفت: پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل سازمان، بهره‌ گیری از مدیران با تجربه سازمان، تدوین برنامه مدون برای برون رفت از موانع و بحران های پیش رو همچنین سیاست گذاری برای پاسخگویی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و شرکای اجتماعی سازمان سرلوحه کار قرار گرفت.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه به سیاست های کلان این سازمان اشاره کرد و گفت: برنامه محوری، قانون مداری، پاسخگویی و پاکدستی چهار شاخص مهم سیاستهای این سازمان است که باید سرلوحه کار تمام مدیران و کارکنان این سازمان در کشور باشد.


نوربخش با اشاره به حاشیه های بوجود آمده برای این سازمان گفت: این حاشیه‌ها موجب فاصله گرفتن سازمان از اهداف و برنامه‌های خود شد که با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای تحقق سازمان بیمه‌ای پویا و پاسخگو به وجود آمد.

وی با اشاره به جهت گیری‌های سازمان در ارائه خدمات مناسب به بازنشستگان و مستمری بگیران افزود: سازمان تأمین اجتماعی، پارسال برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران مجبور به استقراض بانکی شد و در نهایت، عیدی در پایان اسفند واریز شد که امسال با تدبیر مدیران وهمکاران سازمان، عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان از بهمن ماه بدون ریالی استقراض از بانک واریز شد.

دکتر نوربخش همچنین با اشاره به اقدامات مهم این سازمان در اجرای تعهدات قانونی به بیمه شدگان و مراکز طرف مراکز قرارداد گفت: در مدت 6 ماه به میزان 14 ماه تعهدات سازمان را پاسخگو بوده ایم.

وی تاکید کرد: هم اکنون نیز فرانشیز داروهای سرطانی را از 30 درصد به 10 درصد و فرانشیز داروهای کلیوی و هموفیلی را حذف کرده‌ایم. همچنین 180 قلم داروی مورد نیاز بیماران را به قبل از رشد قیمت ارز یعنی قیمت‌های سال 91 رسانده‌ایم.

وی افزود: یکی از چالشهای بیماران نازایی، گرانی داروهای بارداری و نازایی بود که با تدبیر این سازمان، 50 درصد از هزینه داروهای نازایی توسط سازمان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه به شاخصه مهم مدیریت این سازمان در بهره گیری از برنامه محوری اشاره کرد و گفت: هم اکنون سازمان براساس یک برنامه مدون و کارشناسی شده حرکت می‌کند به گونه‌ای که در دی ماه بودجه سازمان به هیأت مدیره و در بهمن ماه به هیأت امنا ارسال و بزودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

وی افزود : بزرگ ترین بنگاه اقتصادی کشور باید دارای برنامه جامع و شفاف باشد به همین لحاظ از تمام ظرفیت و پتانسیل سازمان در جهت بهره گیری و پاسخگویی به بیمه شدگان بهره می گیریم.

دکتر نوربخش همچنین با اشاره به رشد 300 درصدی اعتبارات عمرانی درسال 93 گفت: بودجه یک سال سازمان تأمین اجتماعی درحدود یک چهارم کل بودجه عمومی یک سال کشور است به همین لحاظ باید با دقت، هماهنگی و مشارکت با شرکای اجتماعی سازمان هزینه شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین به پوشش بیمه‌ای 63 درصدی تأمین اجتماعی در استان اصفهان اشاره کرد و بر ضرورت خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان به ویژه در بخش درمانی تأکید کرد و گفت: با توجه به تعداد بیمه شدگان و وجود نیروهای متخصص درمانی در این استان و با هدف خدمت رسانی بیشتر و بهتر به بیمه شدگان به ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان بزودی کلنگ احداث یک بیمارستان در شهرک سلامت اصفهان زده خواهد شد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین بخش آنژیو و جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی که قبلاً در سازمان مصوب شده است با بررسی نهایی و بازتعریف مجدد اجرا خواهد شد.

در ابتدای این جلسه، آقایان سهل آبادی، دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران، اصغر برشان دبیر اجرایی خانه کارگر، شاه زمانی رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان، اولیایی پناه رئیس کانون بازنشستگان همکار، بابایی و یزدانی نمایندگان انجمن صنفی کارگران به بیان مشکلات و چالشهای فرا روی بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداختند که مهم ترین این مشکلات شامل اجرای قانون الزام به درمان، بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آو ، همسان سازی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران، افزایش حق مسکن و خوار و بار، افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی و مشارکت خیرین در پروژه‌های درمانی بود.
 


شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن