تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیپلمات غربی: لغو کامل تحریم‌های ایران در مقابل تعطیلی سایت‌های فردو و اراک


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دیپلمات غربی: لغو کامل تحریم‌های ایران در مقابل تعطیلی سایت‌های فردو و اراک

دیپلمات غربی: لغو کامل تحریم‌های ایران در مقابل تعطیلی سایت‌های فردو و اراک
فرانس پرس نوشت: پس از توافق هسته ای ایران با قدرت های بزرگ جهان در 24 نوامبر گذشته، ایران و کشورهای گروه 5+1 خود را آماده می سازند تا از روز سه شنبه در وین پایتخت اتریش، گفت وگوهای بسیار حساسی را در باره پرونده هسته ای ایران در جهت نیل به یک توافق نهایی جامع و کامل آغاز نمایند.
به گزارش نامه نیوز، یک دیپلمات غربی که خواستار عدم افشای نامش بود، گفت: در صورتیکه ایران خواهان لغو کل تحریم های بین المللی باشد، احتمالاً باید سایت هسته ای فوردو را تعطیل کند. تعداد سانتریفیوژهای خود را کاهش دهد. ظرفیت غنی سازی خود را با نیازهای واقعی اعلام شده در زمینه تکنولوژی هسته ای صلح آمیز خود هماهنگ سازد. پروژه راکتور آب سنگین اراک را که میتواند پلوتونیوم مورد استفاده در بمب اتمی تولید نماید، به طور کلی کنار گذارد.

"ریچارد دالتون" سفیر سابق بریتانیا در تهران درباره گفت وگوهای وین اظهار داشته است: "مشکل اصلی مذاکرات وین آنست که طرفین گفت و گو باید بتوانند اشخاص و گروه های بسیار سختی را که در این مذاکرات حضور ندارند، خشنود نمایند.

به گزارش انتخاب، وی افزود: گروه های فشار از هر دو طرف گفت و گوهای وین را پیچیده خواهند کرد. راه حل ها باید بتوانند گروه های تندروها و مخالف توافق هسته ای جامع بین ایران و قدرت های بزرگ را در واشنگتن، در تهران و اسرائیل به نحوی قانع و مجاب نمایند.





1392/11/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن