تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداشت و درمان شهرستان لردگان نیازمند توجه بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهداشت و درمان شهرستان لردگان نیازمند توجه بیشتر است شهرکرد – ایرنا – بخشداران شهرستان لردگان وضعیت بهداشت و درمان شهرها و روستاهای این شهرستان را نیازمند توجه بیشتر و ارتقاء شرایط موجود دانستند.


بخشدار منج در این خصوص در گفت و گو با گزارشگر ایرنا گفت: هم اکنون با وجود سه درمانگاه در این بخش، پزشک در این درمانگاه ها برای درمان بیماران استقرار نیافته است.
ˈسیدعنایت الله موسویˈ از وجود 57 روستا و یک شهر در بخش منج خبرداد و افزود: تراکم جمعیتی در بخش منج بالاست و ارائه خدمات بهداشتی در این بخش به مردم باعث کاهش مراجعات آنان به مراکز در مانی دیگر مناطق شهرستان لردگان و سایر نقاط استان می شود.
وی نبود آمبولانس در بخش منج را از دیگر مشکلات و محدودیت های درمانی در این بخش عنوان کرد.
موسوی همچنین مدعی شد: قیمت دارو در داروخانه های لردگان بالاتر از سایر شهرستان های استان است.
بخشدار فلارد نیز گفت: وجود مزرعه های پرورش ماهی درچشمه پروز باعث بروز مشکلات پوستی برای اهالی پروز شده است.
ˈکوروش فتحیˈ استفاه از آب این چشمه برای آشامیدن را از عوامل بروز عارضه پوستی عنوان کرد .
وی افزود: کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در فلارد باعث شده تا مردم این بخش با مشکلات فراوانی مواجه شوند.
بخشدار رودشت هم از کمبود پزشک در این بخش خبرداد و گفت: اکنون تنها یک پزشک به مردم این منطقه خدمت رسانی می کند.
ˈعباسعلی رئیسی شیخ ویسیˈ ادامه داد: ارتقای مرکز بهداشت بخش رودشت به درمانگاه شبانه روزی می تواند نقش مؤثری در ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی برای مردم این بخش داشته باشد.
وی نبود آمبولانس در بخش رودشت را دیگر مشکل این بخش دانست و افزود: خانه بهداشت این بخش نیز هنوز به امکانات مناسب مجهز نیست.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درباره مشکلات بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: هم اکنون خدمات بهداشتی و درمانی از طریق 23 مرکز بهداشت، 112 خانه بهداشت، پنج پایگاه اورژانس بین جاده ای و یک بیمارستان 112 تختخوابی در شهرستان لردگان ارائه می شود.
مرتضی هاشم زاده نبود پزشک عمومی و نارضایتی مردم از روند خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان را یکی از مشکلات مهم در شهرستان لردگان اعلام و تصریح کرد: در صورت اختصاص پزشک به دانشگاه علوم پزشکی استان، مشکل کمبود پزشک شهرستان لردگان با اولویت رفع می شود.
وی نبود پزشک ثابت در بارز، از توابع شهرستان لردگان با سه هزار و 400 تن جمعیت را از مشکلات بخش بهداشت و درمان در این شهرستان برشمرد و افزود: قلعه مدرسه و روستاهای اطراف آن نیز با پنج هزار و 300 تن جمعیت، تنها یک پزشک ثابت دارد.
هاشم زاده از توسعه بیمارستان لردگان در آینده ای نزدیک خبرداد و خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته و به محض تأمین منابع مالی، ظرفیت این بیمارستان به دو تا سه برابر ظرفیت موجود افزایش می یابد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درباره مشکلات داروخانه های شهرستان لردگان گفت: واگذاری برخی داروخانه های این شهرستان به بخش خصوصی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.
وی تأکید کرد: طیق برنامه ریزی های صورت گرفته، در آینده نزدیک مدیریت داروخانه های بخش خصوصی در شهرستان لردگان به بخش دولتی واگذار می شود.
هاشم زاده افزود: این تحولات بسیاری از مشکلات داروخانه ها در شهرستان لردگان رفع و تأمین دارو برای بیماران آسان تر و با هزینه کمتر امکان پذیر می کند.
7363/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن