تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802538413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت وظیفه عمومی تعویض می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت وظیفه عمومی تعویض می شود سنندج- ایرنا- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تا پایان خرداد سال آینده تمام کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت وظیفه عمومی، همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز تعویض می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مراد ملایی روز شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج افزود: بر اساس برنامه قرار بود تا پایان سال جاری این کار به اتمام برسد اما با توجه به آمار بالای مراجعه کنندگان به دفاتر نظام وظیفه و حجم بالای کار، امکان پاسخگویی به تمام افراد ایجاد نشد و موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورد.
وی گفت: در این راستا و برای کاستن از مراجعات مردمی و همچنین وجود فرصت کافی برای افراد مشمول این طرح، مهلت تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت وظیفه عمومی تا پایان خرداد 93 تمدید شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار کرد: تمامی افرادی که از تاریخ اول فروردین سال 60 به بعد موفق به دریافت کارت پایان خدمت یا معافیت شده اند مشمول این طرح هستند و می توانند با مراجعه به دفاتر وظیفه عمومی، نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه افرادی که کارت خود را گم کرده اند باید درخواست کارت المثنی دهند افزود: افراد برای تعویض کارت خود باید یک قطعه عکس شخصی، اصل کارت معافیت یا پایان خدمت، اصل کارت ملی و اصل شناسنامه را همراه داشته باشند.
به گفته وی کارت های جدید حدود یک ماه تا 45 روز پس از درخواست به آدرس شخص فرستاده خواهد شد.
ملایی در ادامه به معافیت های کفالت اشاره کرد و گفت: معافیت های کفالت دارای شرایط و ضوابط خاصی است و از تاریخ 31 شهریور سال گذشته بحث معافیت سه برادری و دو برادری لغو شده است.
وی همچنین با اشاره به موقعیت سربازان فراری اظهار کرد: تمامی سربازانی که تا پایان سال 86 از خدمت فرار کرده اند در صورت معرفی خود به نظام وظیفه می توانند بدون هیچگونه جریمه و مجازاتی به خدمت خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه سربازانی که از اول سال 87 به بعد از خدمت فرار کرده اند علاوه بر اضافه خدمت متناسب با ایام فرار جریمه نیز خواهند شد گفت: هم اکنون بحث خرید سربازی نیز لغو شده است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه به مدت زمان خدمت سربازی اشاره کرد و افزود: مدت زمان سربازانی که تا پایان سال 92 به خدمت اعزام شده اند 21 ماه است.
وی اظهار کرد: خدمت در متاطق عملیاتی همچون کردستان بجز شهرستان های بیجار و قروه 18 ماه، خدمت در مناطق بد آب و هوا مثل خوزستان 19 ماه و در مناطق آرام نیز 21 ماه است.
وی با بیان اینکه مدت زمان خدمت سربازان امنیه دار نیز 21 ماه است افزود: به دلیل پایین آمدن سقف موالید و کمبود سرباز به احتمال زیاد مدت زمان خدمت سربازی در آینده به 24 ماه افزایش یابد.
ملایی اظهار کرد: تلفن گویای 096480 و سامانه پیام کوتاه 110106010 نظام وظیفه عمومی اماده پاسخگویی به سوالات مردم در این حوزه است.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن