تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نقاشی سه بعدی در شهر قدس افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه نقاشی سه بعدی در شهر قدس افتتاح شد شهرقدس-ایرنا-نمایشگاه نقاشی سه بعدی با حضور تعدادی از مسوولان در شهرستان قدس افتتاح شد.


به گزارش شنبه ایرنا ، در این نمایشگاه 22 تابلو با مضون محیط زیست که بر روی فیبر نقاشی شده است برای دید عموم به نمایش گذاشته شده است.
ˈ مهرداد لطیفیˈ نقاش و برگزار کننده این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : این نمایشگاه با نقاشی سه بعدی برای نخستین بار در کشور برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه حدود هشت سال در آموزش رشته نقاشی قعالیت داشته است افزود:مدت یک سال است که در زمینه نقاشی سه بعدی کار می کنم و تاکنون نمایشگاهی با این تعداد برگزار نشده است .
وی مکان مناسب نمایش این نوع از نقاشی ها را در فضای باز بیان کرد و افزود: به دلیل اینکه فضای شهری مناسبی برای اجرا در خیابان ها نداشتیم از گالری آموزشگاه به این منظور استفاده شد.
لطیفی این نمایشگاه را حاصل کار تلاش هشت هنرمند دانست و گفت: تکنیک به کار گرفته در این آثار از رنگ پلاستیک با پاستیل روی فیبر بوده است.
وی ادامه داد: این روش نقاشی، روش تازه ای برای زیباسازی و جلب گردشگر است .
لطیفی با اشاره به اینکه در دیگر کشورها این روش نقاشی روی پارچه و بوم انجام می شود اضافه کرد: به دلیل ابعاد بزرگ و هزینه بالای نقاشی روی بوم و پارچه مجبور به کار بر روی فیبر شدیم.
وی نقاشی بر روی فیبر را دشوار ذکر کرد و افزود :در صورت تامین اعتبارات لازم می توان با نقاشی روی پارچه و بوم آثاری به مراتب با کیقیت خلق کرد.
وی خاطرنشان کرد : در صورت حمایت های مالی و معنوی این نوع از نقاشی ها می تواند نقش موثری در زیباسازی فضاهای شهری و جذب توریست ایفا کند.
عضو شورای اسلامی شهرستان قدس نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه به ایرنا گفت : حضور مسوولان در کنار هنرمندان باعث علاقمندی و انگیزه بیشتر آنها به فعالیت هایشان می شود چون هر هنرمندی انتظار دارد، هنرش دیده شود.
ˈحسین نوروزیˈ افزود:حمایت های مادی و معنوی مسوولان مرتبط در این شهرستان می تواند در حل برخی از اینگونه مشکلات مفید باشد.
وی تصریح کرد:امیدواریم در آینده نزدیک با کمک حامیان مالی بتوانم با برگزاری نمابشگاهها در دیگر نقاط مختلف کشور این هنر را به نمایش گذاشت.
نمایشگاه نقاشی های سه بعدی از دوم تا بیست و سوم اسفند ازساعت 10 صبح تا هشت شب پذیرای علاقه مندان به هنر نقاشی است.
این نمایشگاه در میدان قدس این شهرستان ، نبش خیابان امامزاده، ساختمان زینبیه، طبقه دوم گالری منشور هنر دایر است.
تهرام/5570 /1600/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن