تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 400 مددجوی ایلامی آموزش های فرشبافی فرا می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هزار و 400 مددجوی ایلامی آموزش های فرشبافی فرا می گیرند ایلام- ایرنا- معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان ایلام گفت: یک هزار و 400 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی آموزش های بافت فرش را فرا می گیرند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، ˈروح الله سلیمانیˈ روز شنبه در جمع شماری از مددجویان دره شهری شرکت کننده در کارگاه های آموزش فرش این شهرستان گفت: توسعه کارگاه های آموزش قالیبافی برای مددجویان جویای کار از مهم ترین برنامه های اشتغالزایی این نهاد حمایتی برای توسعه اشتغال است.
وی افزود: اجرای طرح آموزش بافت فرش در میان مددجویان دره شهری آغاز شده و تا پایان امسال یک هزار و 400 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد در این دوره ها شرکت می کنند.
معاون کمیته امداد ایلام یادآور شد: امسال در راستای توانمند سازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های زیر پوشش، هشت هزار نفر از افراد مستعد خانواده های مددجویان در استان آموزش های حرفه آموزی را فرا گرفته اند.
سلیمانی اضافه کرد: نگهداشت و ارتقاء کار و شغل بسیار مهم تر از ایجاد خود شغل است و حفظ سرمایه ها و ارتقاء اثر بخشی آنها به مردم بسیار ارزشمند و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: صدها فرصت شغلی در سال جاری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ایجاد شده است.
60 هزار نفر از جمعیت 565 هزار نفری ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. ک/1
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن