تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دزفول:نباید اجازه داد دشمن از اقوام به سود خود استفاده کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه دزفول:نباید اجازه داد دشمن از اقوام به سود خود استفاده کند دزفول-ایرنا-امام جمعه دزفول گفت:قوم بختیاری در طول دوران مختلف وفاداری خود به نظام را نشان داده و هرگز اجازه نخواهند داد دشمن از آوازه قوم بختیاری به سود خود استفاده کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈ سید محمد علی قاضی دزفولیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) با اشاره به اعتراض هایی که درباره سریال سرزمین کهن در این شهرستان رخ داد افزود:متاسفانه در هفته گذشته اتفاقاتی در دزفول افتاد که حلاوت و شیرینی راهپیمایی 22 بهمن را از ذائقه مردم گرفت که امیدواریم به وحدت و انسجام بیشتر ختم شود.
وی اظهارکرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی توانست همه اقشار جامعه را از ظلم وستم اجانب نجات، و به مردم هویت بخشد.
امام جمعه دزفول گفت: تاکنون بیش از 32 انتخابات در کشور با حضور اقشار وقومیت های مختلف برگزار شده و مردم حکومت وانقلاب را از آن خود می دانند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:دزفولی ها همواره به میهمان نوازی معروف بوده و سال های بسیار در کنار اقوام مختلف عرب، بختیاری، لر و کرد به خوبی زندگی کرده اند، ولی دشمن با توطئه خود سعی در گرفتن همین وحدت بین آنها دارد.
خطیب جمعه دزفول اظهارکرد:هرکس به هر عنوان و هر بهانه ای کاری انجام دهد، که به وحدت مردم لطمه بزند، آب به آسیاب دشمن ریخته و اگر از روی غرض باشد باید با او برخورد کرد.
وی وحدت را سرمایه مردم دانست وگفت:این وحدت به سادگی به دست نیامده است ضمن اینکه هیچ قوم و گروهی بر قوم دیگر برتری ندارد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی این عزت کنونی را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: دولت همواره به خدمت به محرومان و قشر آسیب پذیر اهتمام داشته، و خدمات زیادی به شهرها وروستاهای دورافتاده ارایه کرده است.
وی گفت:توهین به اقوام را هیچ عقل سلیمی قبول ندارد ولی اعتراضات باید از راه صحیح بیان شود.
خطیب جمعه دزفول ادامه داد: نباید با اعتراضات غیراصولی، به دشمن اجازه موج سواری، و سوء اداده شود؛ لذا اغتشاش، ایجاد ناامنی و آسیب رساندن به اموال دولتی و مردمی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و نظام با مخلان امنیت و نظم عمومی برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی از نیروی انتظامی، قوه قضاییه، سپاه و اعضای شورای امنیت دزفول که با تلاش شبانه روزی با مخلان نظم برخورد کردند تقدیر کرد و از نمازگزاران به ویژه بانوان نمازگزار که دچار لطمه شده بودند، عذرخواهی کرد.
وی از صدا وسیمای جمهوری اسلامی که مراتب معذرت خواهی و توقف سریال سرزمین کهن را به خوبی انجام داد نیز تقدیر کرد وگفت:صدا وسیما تنها رسانه ملی است که در برابر هجمه عظیم و غول آسای دشمن قرا گرفته که نباید آن را تضعیف کرد.
خطیب جمعه دزفول افزود:نقد ها وبررسی ها باید با شیوه درست ، به صدا وسیما اعلام شود و جایگاه این سازمان به عنوان صدای جمهوری اسلامی نباید خدشه دار شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به 18 اسفند روز تربیت اسلامی گفت:همه مشکلات در جوامع بشری ناشی از نبود تربیت صحیح است و اگر مردم مملکتی درست تربیت شوند، همه مشکلات برطرف خواهند شد.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 اظهارکرد:کسانی که فکر می کنند اگر قضیه انرژی هسته ای ،حقوق بشر ودیگر مسایل رفع شود، دشمن عقب نشینی می کند, بدانند، مساله آنها نظام جمهوری اسلامی است که مثل شیر در مقابل آنها ایستاده است.
خطیب جمعه دزفول راه اصلی برون رفت از مشکلات را تکیه بر اقتدار ملی و توان داخلی عنوان کرد و گفت:اگر مسوولان به مردم اعتماد کنند بسیاری از مشکلات رفع می شود.
وی افزود:تنها راهکاری که در برابر ترفندهای دشمن موثر واقع می شود اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به مطالب درج شده در روزنامه آسمان مبنی بر غیر انسانی خواندن حکم قصاص اظهارکرد: قصاص یکی از ضروریات دین است و کسی که آن را قبول ندارد مرتد است و باید طبق شرع مقدس با آن برخورد شود.
وی گفت: نباید بی احترامی به مسایل دینی و اصول دینی در رسانه ها باب شود.
7278/648/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن