تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترين هاي اولين جشنواره ادبي دانش آموزان چناران ميقات الرضا(ع) معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
برترين هاي اولين جشنواره ادبي دانش آموزان چناران ميقات الرضا(ع) معرفي شدند
چناران - خبرگزاری مهر: آيين پاياني اولين جشنواره ادبي دانش آموزي ميقات الرضا(ع) در مجتمع اموزشي امام رضا (ع) وابسته به بنياد فرهنگي رضوي در چناران برگزار و برترين هاي هر بخش معرفي شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، اين جشنواره در 4 بخش پژوهش ادبي، شعر، داستان و متن ادبي با موضوعيت تجلي امام رضا (ع) در ادبيات، تاثير کلام فردوسي در ادبيات عامه، جواني وشور و نشاط در کلام شاعران، جايگاه تعليم و تربيت در کلام شاعران، تشابه بيان حماسي در شعر اخوان و فردوسي و موضوع آزاد در شهر و داستان برگزار شد.
 
حميد اميري، دبير برگزاري اين جشنواره هدف از اين جشنواره را ارتقاء آگاهيهاي ادبي، شناسايي استعدادهاي ادبي، معرفي و تبيين رشته هاي علوم انساني، آشنايي با مفاخر ادبي و فرهنگ رضوي جهت دانش آموزان مدارس وابسته به بنياد رضوي عنوان کرد.
 
دبير برگزاري اين جشنواره گفت: در اين جشنواره که به ميزباني مجتمع آموزشي امام رضا(ع) چناران برگزار شد 75 اثر از دانش آموزان پايه هاي اول و دوم 6 دبيرستان پسرانه وابسته به بنياد رضوي از چناران و مشهد تا 15 بهمن ماه به دبيرخانه ارسال شده بود که از ميان آنها هيات داوران 14 اثر  را بعنوان برتر و شايسته تقدير شناخت.
 
امیری افزود: بر اساس نظر هيات داوران اثر نمايشنامه آدم برفي رضا توبک، داستان گنج نانو حسين نوا و تشابه بيان حماسي در شعر فردوسي و اخوان اثر مرتضي کريمي زاده هر سه از مجتمع آموزشي چناران برتر شناخته شد.
 
همچنين آثار شعر محمد جوانمرد، رضا وکيلي، سجاد رجبي، دل نوشته بهنام شيخ و داستان گذشته سياه محمد قادري از چناران نيز شايسته تقدير اعلام شد.
 
هيات داوران از آثار حميد آرام جو از دبيرستان امام رضا (ع) واحد 9 مشهد حسين هرزندي از واحد 11 مشهد، مبين حسين پور عرب از واحد 9 مشهد و رضا بني نجار از مدرسه شاهد امام علي (ع) چناران، ابوالفضل جوان از مدرسه شاهد امام علي (ع) چناران و محمد حسين طالب خواه از واحد 9 مشهد تقدير کرد.
 



۱۳۹۲/۱۲/۲ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن