تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشند یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم و مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری خیلی جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ˈمحمدرضا ناصری ˈ در خطبه های امروز نمازجمعه دارالعباده یزد با اشاره دستورالعمل اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: دولت و مجلس باید با همکاری و حضور جدی دانشگاهیان ، فرهیختگان و بسیجیان برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بکوشند .
وی اظهار داشت: همانطوری که بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده اند در سایه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش بومی و استعدادهای درونی می توان در حل مسائل اقدام کرد .
امام جمعه یزد تصریح کرد: برای مقابله با تحریم های دشمنان و شکستن توطئه های مختلف آنها آنچه مهم و تاثیرگذار است همین اقتصاد مقاومتی و مقاومت در برابر توطئه های کفر جهانی است .
ناصری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ما گویای این مطلب مهم است که ملت و نیروهای انسانی ما از توان و ظرفیت بالا و همچنین عقل سیاسی و اقتصادی والایی برخوردارند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در سایه اجرایی شدن و عملیاتی گشتن اقتصاد مقاومتی است که فشارهای ظالمانه اقتصادی و تحریم دشمنان منجر به شکست خواهد شد .
ناصری افزود: این توانایی در جامعه مقتدر اسلامی ما وجود دارد که خیلی از وسایل و ملزومات مورد نیاز در بخش های هوا و فضا و خودرو در کشور تهیه شود و نیاز به خارج قطع گردد .
وی از اینکه بعضا برخی از ملزومات و وسایل از خارج وارد کشور می شود در حالی که مشابه آن در ایران وجود دارد ابراز ناخرسندی کرد و خواستار توجه به درون و تامین نیازها توسط افراد بومی شد .
امام جمعه یزد همچنین به عوامل پیشرفت در جامعه و بین مردم اشاره و مهمترین آنها را خدا ترسی، خویشتن داری ، تقوای الهی و تکیه به دین دانست که همواره باید در راستای آن حرکت کرد .
ناصری گفت: توجه به خدا مایه رحمت و برکت است و انسان مومن با عمل به وظایف شرعی و الهی در مسیر کمال و قرب خداوند حرکت می کند .ک2
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن