تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت سوریه باید خودشان برای آینده کشور تصمیم گیری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام احمدی:
ملت سوریه باید خودشان برای آینده کشور تصمیم گیری کنند
ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ملت سوریه باید خود برای آینده کشورشان تصمیم گیری کنند، گفت: مقام معظم رهبری با بینش دقیق خود رفتارهای زورگویانه و مستکبرانه غربی ها به خصوص آمریکا را به خوبی می شناسند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مصطفی احمدی در خطبه های نماز جمعه ورامین پس از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به تحولات سوریه اظهار داشت: ملت سوریه خود باید برای رییس جمهور تصمیم بگیرند،نباید دول دیگر برای آنها تصمیم بگیرند،آنها می گویند بشار اسد در انتخابات آینده شرکت نکند،آنها می دانند ملت این رییس جمهور را می خواهند و می دانند اگر ایشان شرکت کند رای خواهد آورد. وی افزود: ایران با گفتار ناحق آمریکا مخالف است، در هر حال ایران اسلامی از روز اول اعلام کرده که از مظلوم حمایت می کند. این مسئول با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مقام معظم رهبری با بینش دقیق و جهان بینی خاص خود رفتارهای زورگویانه و مستکبرانه غربی ها به خصوص آمریکا را به خوبی می شناسند. امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه خودخواهی و زیاده طلبی دولتمردان آمریکایی را از راه راست دور کرده، ادامه داد: وقتی یک دولت و یا دولی قصد چپاول و سلطه بر ملت دیگری را دارد نتیجه همین استکبار موجود امروز در جهان خواهد شد. وی از تمام شهروندان ولایت‌مدار به‌دلیل حضور باشکوه و غرورآفرین در مراسم راهپیمایی۲۲بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هرگز ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت و شیطنت های غرب محکوم به شکست خواهد بود. احمدی ادامه داد: مردم وفاداری خود به نظام را در این 35 سال به معرض نمایش گذاشتند و برغم تحریم‌ها و تهدیدها و مشکلات گوناگون، با این حضور با صلابت به دنیا نشان دادند که ذره‌ای از اسلام و انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد. لزوم راه اندازی هرچه سریعتر سیستم پساب خانگی در ورامین رییس اداره محیط زیست ورامین گفت: گرد و غبار، ذرات معلق و آلودگی های ناشی از احتراق ناقص خودروها، سوزانیدن لاستیک، استفاده از سوخت مازوت در کارخانجات، از بین رفتن جنگل ها و . . . پیامدهای ناگواری برای جامعه بشری به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور گل محمدی که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت، اظهار داشت: گرد و غبار، ذرات معلق و آلودگی های ناشی از احتراق ناقص خودروها، سوزانیدن لاستیک، استفاده از سوخت مازوت در کارخانجات، از بین رفتن جنگل ها و . . . پیامدهای ناگواری برای جامعه بشری به همراه داشته است.

این مسئول ادامه داد: رعایت برخی نکات ساده از جمله مصرف حامل های انرژی با رعایت الگوی مصرف، معاینه فنی به موقع خودروها، استفاده از اتومبیل های کم مصرف و استاندارد، خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه، پیاده روی مسیرهای کوتاه، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، خودداری از سوزاندن و دفن غیربهداشتی زباله ها، حفظ جنگل ها و مراتع و توسعه فضای سبز می تواند تاثیرگذار باشد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به شهرکهای صنعتی شهرستان اعلام کرد: خوشبختانه در شهرستان شهرکهای صنعتی چرمشهر، سالاریه و شهید ملا آقایی و خیرآباد وجود دارد و مجموع این کارها هدایت صنایع به داخل شهرک های صنعتی است.

وی اضافه کرد: در مورد شهرک صنعتی چرمشهر مشکلاتی وجود داشته که از طریق مراجع قضایی اقداماتی در این زمینه آغاز شده همچنین در مورد پسابهای صنعتی خروجی از این صنایع اقداماتی انجام شده که در آینده نه چندان دور تصفیه خانه بزرگ شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه فعال تر خواهد شد.

گل محمدی سپس به واحدهای آلاینده درون شهر ورامین اشاره کرد و گفت: مشکل پسماندهای صنعتی و پساب های خروجی واحدهایی نظیر کارخانه قند ورامین نیز پیگیری و رفع شد، پساب کارخانه قند که از داخل شهر عبور می کند نیز در حال پیگیری از طریق اداره محیط زیست شهرستان است و با توجه به اقداماتی که انجام شده و با حمایت های فرمانداری شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد رفع این مشکل خواهیم بود. وی سپس خواستار تسریع در راه اندازی سیستم پساب خانگی ورامین شد و اعلام کرد: مشکل دیگری که در شهر وجود دارد، فاضلابهای خانگی است، در این زمینه باید احداث شبکه فاضلاب آغاز شود همچنین راه اندازی هرچه سریعتر سیستم پساب خانگی از ضروریات است.


۱۳۹۲/۱۲/۲ - ۱۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن