تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برندگان سیمرغ بخش مستند مشخص شد/ کنایه یکی از برندگان صدای مجری اختتامیه را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
برندگان سیمرغ بخش مستند مشخص شد/ کنایه یکی از برندگان صدای مجری اختتامیه را درآورد

برندگان سیمرغ بخش مستند مشخص شد/ کنایه یکی از برندگان صدای مجری اختتامیه را درآورد
خاطراتی برای تموم فصول به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند را به خود اختصاص داد. به گزارش نامه نیوز، رامین حیدری فاروق، مجید شیخ انصاری، فرهاد مهران فر؛ فرهاد ورهرام اعضای هیئت داوران بخش مستند برای اهدای جایزه بهترین مستند روی سن رفتند و مرتضی پورصمدی غایب هیئت داوران بود.

سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری و فنی اهدا شد به مهدی نورمحمدی باری فیلمبرداری فیلم «در پناه بلوط». نورمحمدی در سخنان کوتاهی گفت:‌ «محیط زیست و طبیعت سرزمین زیبای ایران با چالشی جدی مواجه است و مستندسازان به عنوان دیده بان های خوبی می توانند این خطرات را به جامعه منتقل کنند.امیدوارم حمایت بیشتری از مستندسازان شود.»

سیمرغ بلورین بهترین پژوهش و تحقیق به سیدغلامرضا نعمت‌پور و لاله روزگرد برای فیلم «برای گونگادین بهشت نیست» اهدا شد. نعمت‌پور جایزه این بخش را دریافت کرد و در سخنان کوتاهی گفت: اکر موفقیتی کسب کرده‌ام آن را مدیون فرهنگ کهن و غنی لرستان هستم و جایزه‌ام را به روح پدرم و مادرم و همسرم تقدیم می‌کنم.

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به محسن استادعلی برای فیلم «جایی برای زندگی» اهدا شد. سمیرغ بلورین ویژه هیئت داوران هم به مجتبی میرطهماسب برای فیلم «شش قرن و شش سال» اهدا شد. میرطهماسب فقط به خواندن یک شعر اکتفا کرد: «ما را به سخت‌جانی خود این گمان نبود» و شهیدی‌فر به آغاز کنایه‌ها اشاره کرد و افزایش شیب آن در ادامه برنامه.

و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم به فیلم خاطراتی برای تمام فصول (به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی) اهدا شد. رزاق کریمی ضمن تشکر از برگزاری جشنواره سطح برگزرای جشنواره را متفاوت با دوره قبل خواند و از رئیس سازمان سینمایی به خاطر بازگشایی خانه سینما تشکر کرد و گفت:‌ برای شناخت دنیای امروز باید به سینمای مستند توجه بیشتری شود. مستند بد وجود ندارد و هر مستند سندی از دوره تاریخی خودش است. تشکر نهایی رزاق کریمی از جانبازان شیمیایی بود. رزاق کریمی آنها را قهرمانان واقعی کشور دانست.




1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن