تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهیاران بانی اقتصاد مقاومتی در کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دهیاران بانی اقتصاد مقاومتی در کشور هستند کامیاران- ایرنا- فرماندار کامیاران گفت: دهیاران باید با ترویج فرهنگ کار و تولید با هدف خودکفایی ملی در تمامی عرصه های کشاورزی و دامی و تبیین شاخص های اقتصاد مقاومتی، روستاها را به مکانی برای کار و تلاش تبدیل کنند.


به گزارش ایرنا، سروش روحانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ماهانه دهیاران شهرستان کامیاران، دهیاران را صف اول خدمت رسانی به مردم روستاها عنوان کرد و افزود: دهیاران با نظارت بر رعایت استاندارد در ساخت و سازها در روستاها، فرهنگ صرفه جویی در انرژی و درست مصرف کردن را از روستاها شروع کنند.
وی با اشاره به لزوم هوشیاری و حضور آگاهانه دهیاران در روستاها اظهار کرد: هر لحظه که در روستا اتفاقی بیفتد باید دهیاران در آن مکان برای رفع مشکلات مردم حاضر باشند.
فرماندار کامیاران این شهرستان را دارای بسترهای خاص و متنوع در منطقه دانست و افزود: در این شهرستان در زمینه های کشاورزی، دامپروری، شیلات و بسیاری زمینه های دیگر شاهد اقدامات سازنده خوبی بوده ایم.
روحانی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: متاسفانه رشد مصرف انرژی در ایران چهار برابر استاندارد جهانی است که این نشان از کم توجهی مردم ما به حفظ انرژی برای نسل های آینده است.
وی با اشاره به این مطلب که ایران رتبه اول مصرف آب را در جهان دارد گفت: کشورمان در تمامی منابع طبیعی بی نیاز است اما مصرف بی رویه شهروندان موجب شده در این زمینه امروزه با مشکل مواجه باشیم.
فرماندار کامیاران در خصوص صرفه جویی در برق و گاز نیز گفت: ما می توانیم با استفاده از سیستم های گرمایشی که با سوخت هایی غیر از گاز و برق کار می کنند در صرفه جویی این دو منبع ملی کوشا باشیم.
وی با اشاره به نزدیکی به هفته منابع طبیعی افزود: با کاشت گونه های کم نظیر درختی موجبات آبادانی و توسعه فضای سبز بویژه در روستاها را فراهم سازیم.
روحانی بر احیای فرهنگ ورزشی در روستاها تاکید کرد و گفت: باید از فضاهای موجود و بلااستفاده در روستاها حداکثر استفاده را ببریم.
بخشدار مرکزی کامیاران نیز در این جلسه با اعلام خبر انتخاب 10 خانم به عنوان دهیار در روستاهای بخش مرکزی اظهار امیدواری کرد که این اقدام زمینه مشارکت بانوان را در فعالیت های مختلف توسعه و گسترش دهد.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن