تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی/ نجات کشور از اقتصاد تک محصولی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی/ نجات کشور از اقتصاد تک محصولی محلات، خمین - ایرنا - نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کشور را از وابستگی تک محصولی نجات می دهد.


حجت الاسلام ˈعلیرضا سلیمیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه اقتصاد کشور نباید ارتباط مستقیمی با تحریم ها داشته باشد، افزود: اقتصاد مقاومتی فرصت مناسبی برای نقش آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی است.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ابزاری برای انسجام ملی است که در سایه وحدت مدیران ، مسوولان و کار آفرینان بخش تولید در سطح جامعه فراگیر و رقابت در تمامی صنایع قابل مشاهده است.
وی، افزایش ارزش پول ملی را از پیامدهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تولید کنندگان کشور نیازمند نقدینگی برای افزایش توان برای رقابت هستند و در صورت مساعدت و همکاری مدیران این مهم محقق می شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را ادامه و تکمیل سیاست های گذشته، به ویژه سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی عنوان کرد و افزود: با چنین نگاهی، اقتصاد کشور به سوی اهداف متعالی حرکت می کند.
سلیمی اظهار داشت: با تدوین نقشه راه توسط قوای کشور و زمان بندی برنامه ها، حماسه اقتصادی همچون حماسه سیاسی محقق می شود.
وی افزود: لازم است برای بهبود شاخص های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی فراگیر در سطح جامعه گسترش یابد.ک/3
2482/555/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن