تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802896422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای در خدمت به مردم داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای در خدمت به مردم داشتند اهواز - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جامعه پزشکی نقش ویژه ای در خدمت به اقشار مردم داشتند، گفت: پزشکان از اقصی نقاط کشور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و مراقبت های مصدومین در خطوط مقدم جبهه را عهده دار شدند.


به گزارش ایرنا، سید حسن هاشمی در چهارمین یادواره فرهنگی و دومین مراسم اعطای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون که عصر پنج شنبه در قرارگاه شهید مسعودیان برگزار شد، افزود: خوزستان و به خصوص جبهه های جنوبی تر نسبت به اهواز، محفل انس همه کسانی است که در دوران دفاع مقدس توفیق حضور در جنگ را داشتند.

وی ادامه داد: نسل ما نسلی است که هیچ وقت در تاریخ تکرار نمی شود مسائلی که در دوران قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بعد از جنگ تجربه کردیم تکرار نشدنی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کمتر کسی رشادت ها و فداکاری های رزمندگان ما را در جبهه های جنگ باور می کند اذعان کرد: عده ای نسبت به واقعه کربلا باور عمیقی ندارند و در این زمینه متزلزل هستند بنابراین این تزلزل نسبت به مسائل دفاع مقدس و کسانی که جانشان را برای دفاع از کشور در دست گذاشتند بیشتر است.
وی خاطر نشان کرد: تصور رشادت های جوانان ایران اسلامی در فکه، شلمچه، چزابه و بستان بسیار سخت است، آن ها با اخلاص وارد صحنه شدند و شهد شیرین شهادت را چشیدند.
هاشمی با بیان اینکه خمیرمایه توفیق، اخلاص و صداقت است تصریح کرد: در وهله اول خوب است که انسان با خودش صادق باشد اما متاسفانه مشکل امروز ما بی صداقتی است و بی رفاقتی نیز از بی صداقتی نشات می گیرد.
وی اضافه کرد: از مومنان کسانی که بر سر عهد و پیمان صادق بودند به شهادت رسیدند و عده ای باقی ماندند تا بعد از چند دهه به یاد شهید رهنمون زیر آسمان خوزستان جمع شوند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره هایی از این دست برای شهدا نشان می دهد که خون شهدا همچنان جوشان است بیان کرد: بزرگداشت این عزیزان مهم و وظیفه است و ما نیز برای ادامه راه این عزیزان در هر سمت، پست و حرفه ای وظیفه داریم به عهد شهدا پایبند باشیم.
وی با بیان اینکه در حوزه سلامت کشور مشکلات فراوانی وجود دارد، افزود: در حوزه سلامت علی رغم همه پیشرفت ها و موفقیت های بعد از پیروزی انقلاب، باز هم مشکلات عدیده ای وجود دارد.
وی به سفر اخیر خود به خوزستان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر از 12 شهر خوزستان بازدید کردم هر شهر را بد تر از شهر دیگر دیدم و مردم گرفتار پزشک، جراح و دارو بودند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در خوزستان، سرزمینی که خون های پاک برای دفاع از کشور و استقلال آن ریخته شده است نباید مشکلاتی این چنین وجود داشته باشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با بیان اینکه نظام ارجاع در نظام سلامت کشور باید ایجاد شود اذعان کرد: برای پیشگیری از اتلاف منابع باید به نظام ارجاع معتقد باشیم.
وی با تاکید بر اینکه باید به نظام آموزشی توجه داشت تصریح کرد: فرهنگ جامعه پزشکی ما به خاطر سیاست های غیرمطلوب و ناصحیح مشکل دارد و البته نمی توان یک روزه، یک شبه آن را تغییر داد بلکه باید صبوری به خرج داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه ما افتخار ادامه راه این شهیدان را داشته باشیم، راه کسانی که در راه دین و عزت کشور، جانشان را معامله کردند.
642/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن