تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرساخت های توسعه گردشگری چهارمحال وبختیاری فراهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زیرساخت های توسعه گردشگری چهارمحال وبختیاری فراهم نیست شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت:زیرساخت های توسعه صنعت گردشگری چهارمحال وبختیاری با وجود جاذبه های فراوان، فراهم نشده است.


به گزارش ایرنا، ˈ مجید جلیل سرقلعهˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با گلایه از برخی ناهماهنگی ها در برگزاری هفتمین جشنواره شهر برفی کشور در مجتمع چغاخور شهرستان بروجن، گفت:گرفتار شدن برخی مسافران و گردشگران در ترافیک پنج ساعته این مسیر شایسته استان نبود.
وی با بیان توانمندی های چهارمحال وبختیاری در جذب گردشگر داخلی و خارجی، تصریح کرد:نارضایتی گردشگران، کاهش سفر مسافران و گردشگران را به استان به همراه دارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص بودجه سال 93 کشور، اضافه کرد:بودجه سال آینده در راستای محرومیت زدایی، تکمیل طرح های نیمه تمام عمران و فراهم شدن زیرساخت های توسعه تصویب شده است و کاهش نقدینگی و تورم نیز از اهداف مهم آن است.
جلیل سرقلعه با تاکید بر لزوم منطقی شدن قیمت حامل های انرژی در راستای کاهش قاچاق سوخت، گفت:اجرای گام دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیز از مصادیق عزم دولت برای افزایش رونق کشور است.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تجلیل از اقدامات تیم اقتصادی استان در افزایش تحرک اقتصاد، گفت:بر اساس اخبار و گزارش های رسیده، این تیم برای جذب سرمایه گذار از نقاط مختلف کشور تلاش می کند.
وی همچنین با بیان بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود، حل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی، بیکاری و مشکلات محور ارتباطی بروجن به لردگان را از مسئولان اجرایی خواستار شد.
7363/547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن