تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802661786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدکننده ایتالیایی: ایران جزو سه کشور دارای فناوری تولید تراکتور در خاورمیانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیدکننده ایتالیایی: ایران جزو سه کشور دارای فناوری تولید تراکتور در خاورمیانه است مشهد - ایرنا - نماینده اتحادیه های تولید کننده ادوات و ماشین آلات کشاورزی ایتالیا گفت: ایران جزو سه کشور دارای فناوری تولید تراکتور در خاورمیانه است.


ˈالساندرو مالاواتیˈروز پنجشنبه در حاشیه دو نمایشگاه کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد به خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: تراکتورها از جمله تجهیزات مناسب برای زمین های خرد و کوچک است.
وی گفت: این فناوری را هم اینک ایران در اختیار دارد ضمن آنکه ایتالیا به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای تولید کننده ادوات و ماشین آلات کشاورزی کوچک شهرت و دارای توان و تخصص خوبی است.
وی اظهار داشت: شرایط جغرافیایی و نوع کشت و زمین های کشاورزی در کشورهای مختلف دنیا متفاوت است و برای دستیابی به بهترین نتیجه باید هر منطقه ماشین آلات خاص و متناسب با آن به کار گرفته شود.
وی افزود: ماشین آلات کشاورزی ایتالیایی برای کشاورزی خرد و کوچک بسیار مناسب است و زمین های کشاورزی ایران بسیار شبیه اراضی کشاورزی ایتالیا و عموما خرد است.
وی ادامه داد: در ایتالیا هم زمین ها به طور متوسط در وسعت هشت هکتار است و خیلی گسترده نیست اما با ابزار و فناوری در اختیار تلاش کرده ایم این کشاورزی مکانیزه شود.
مالاواتی گفت: ایران هم کشوری بزرگ با تنوع اقلیمی بسیار زیاد و زمین های قابل کشت گسترده است و این فرصت بسیار ارزشمندی برای حضور قوی این کشور در عرصه اقتصادی است که باید از آن بهره مناسب گرفته شود.
وی افزود: امروز در کنار همه این فرصت ها ایران دارای نیروی تحصیل کرده و متخصص در حوزه کشاورزی و فنی آن و نیز نیروی کار جوان بسیاری است که با طرح های توسعه جمعیتی از این جهت برای سال آتی هم برنامه ریزی دارد.
وی گفت: هم اکنون فضای سیاسی و اقتصادی برای ایران نسبت به پنج سال گذشته با توجه به مذاکرات در حال انجام بازتر و امکان مبادله گسترده تر محصولات کشاورزی بین ایران و اتحادیه اروپا فراهم شده است.
وی پیش بینی کرد که با توجه به این ظرفیت ها و در صورت توسعه مکانیزاسیون، ایران ظرف پنج تا 10 سال آینده نقش محوری و مهمی را در کشاورزی منطقه ایفا کند.
این کارشناس کشاورزی ادامه داد: با توجه به وسعت اراضی ایران استفاده از ماشین آلات بزرگ سخت و هزینه بر است و به کارگیری ماشین آلات کوچک و نوین توصیه می شود.
به گفته وی، به کارگیری ماشین آلاتی که تا حدود 150 اسب بخار قدرت دارند برای ایران مناسب است چون سطوح اراضی عموما کوچک می باشد ضمن آنکه ارزان بودن انرژی در ایران استفاده از دو تراکتور کوچک به جای یک ماشین بزرگ را اقتصادی تر و دارای کارآیی بیشتر می کند.
مالاواتی افزود: با توجه به اینکه دنیا در 100 سال آینده با مشکل جدی کمبود غذا مواجه می شود، گفت: بهترین راهکار آن است که کشورها دست به دست هم داده تا این مشکل را با ارتقا بهره وری و راندمان تولید با استفاده از همان منابع محدود برطرف کنند.
وی اظهار داشت: نمایشگاه هایی از این دست بهترین فرصت برای این تعامل و تضارب آرا و توسعه همکاری است.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه های کشاورزی گفت: نمایشگاه کشاورزی مشهد به عنوان یک نمایشگاه تجاری خوب فرصتی برای تبادل نظر بین خریداران و فروشندگان این تجهیزات و خدمات است.
وی با بیان اینکه این اتحادیه برگزار کننده چندین نمایشگاه بین المللی در نقاط مختلف دنیا از جمله هند و آلمان و ایتالیا است، گفت : یکی از دو نمایشگاه بزرگ دنیا در حوزه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی را ما در ایتالیا برگزار می کنیم که فرصت خوبی برای بازدید و فراهم شدن زمینه مبادلات تجاری است.
نماینده شرکت های تولید کننده ماشین آلات کشاورزی ایتالیا افزود: بزرگترین نمایشگاه کشاورزی دنیا یک سال در بولونیای ایتالیا و سال بعد در هانوفرآلمان و هر دو سال یکبار برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امسال چهل و یکمین نمایشگاه کشاورزی دنیا در شهر بولونیای ایتالیا در وسعت 450 هزار مربع برگزار می شود، گفت: هر ساله این مجموعه 300 هزار بازدید کننده دارد که 165 هزار نفر آن ها ایتالیایی و 35 هزار نفر هم از کشورهای دیگر هستند.
وی اظهارداشت: در نمایشگاه قبلی 200 بازدید کننده ایرانی بودند اما تاکنون شرکت های ایرانی در نمایشگاه حضور نیافته اند.
وی تعداد شرکت هایی که در این نمایشگاه ادوات و تجهیزات خود را عرضه می کنند یک هزار و 800 مورد عنوان کرد و گفت: علاوه بر شرکت های بزرگ تولید کننده داخل ایتالیا بیش از 40 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
وی به عنوان نماینده اتحادیه شرکت های تولید کننده ماشین آلات کشاورزی ایتالیا که متشکل از 300 شرکت بزرگ تولیدی در این حوزه است به مشهد سفر کرده تا ارزیابی از وضعیت کشاورزی و زمینه های حضور این اتحادیه داشته باشد.
2713/659/330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن