تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آصفی:شاهد کارنامه مثبت و پرتحرک دستگاه دیپلماسی بودیم/این توافقات شروع کار است و پایان کار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آصفی:شاهد کارنامه مثبت و پرتحرک دستگاه دیپلماسی بودیم/این توافقات شروع کار است و پایان کار نیست

آصفی:شاهد کارنامه مثبت و پرتحرک دستگاه دیپلماسی بودیم/این توافقات شروع کار است و پایان کار نیست
سخنگوی دستگاه دیپلماسی دولت اصلاحات تاکید کرد: اگر بخواهیم کارنامه سیاست خارجی کشورمان را در ۶ ماه گذشته بررسی کنیم، باید بگوییم که شاهد یک کارنامه مثبت و متحرک در عرصه دیپلماسی هستیم.
به گزارش نامه نیوز، حمیدرضا آصفی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص توافقات هسته‌ای تاکید کرد: این توافقات شروع کار است و پایان کار نیست، بنابراین در همین شروع کار نیز برآوردی که می‌توان از توافقات صورت گرفته انجام داد، مثبت است.
وی افزود: خوشبختانه امروز بخشی از تحریم‌ها متوقف شده است، فضای بین‌المللی تغییر کرده و رفت و آمدهای دیپلماتیک و اقتصادی به کشور ما آغاز شده است که دستاورد مهمی برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. سخنگوی دستگاه دیپلماسی دولت اصلاحات با بیان اینکه قصد ما از بیان دستاوردهای این توافقات این نیست که نباید نقدی نسبت آن مطرح شود، گفت: در جمهوری اسلامی همواره از نقد استقبال می‌شود، اما هر نقدی هم باید بر دو پایه استوار باشد. وی داشتن منطق و انصاف و توجه به امکانات و ظرفیت‌های طرفین را دو شرط نقد سالم برشمرد و گفت: به هر حال نفس این توافقات خوب بوده، اگرچه ممکن است در برخی موارد ابهاماتی نیز داشته باشد که وزارت‌خارجه باید در خصوص این موارد ابهام زدایی کند. آصفی ادامه داد: توفیقاتی که امروز در کشور و بویژه درعرصه سیاست خارجی شاهد هستیم حاصل پافشاری است که جمهوری اسلامی در ۳۵ سال گذشته در مقابل دشمنان داشته است اگر بخواهیم کارنامه سیاست خارجی کشورمان را در ۶ ماه گذشته بررسی کنیم باید بگوییم که شاهد یک کارنامه مثبت و متحرک در عرصه دیپلماسی هستیم.



1392/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن