تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802554684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهداران 10 میلیون متر مکعب برف در کردستان پارو کردند!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راهداران 10 میلیون متر مکعب برف در کردستان پارو کردند! سنندج - ایرنا- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی در استان کردستان، راهداران تاکنون بیش از 10 میلیون متر مکعب برف روبی انجام دادند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد راشد مدرس گرجی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج، با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانی از 15 آذر در استان کردستان آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، افزود: عوامل راهداری تا پایان این طرح همچنان آماده ارایه خدمات در سطح جاده ها هستند.
وی نمک پاشی با حجم هفت هزار تن را از دیگر اقدامات عوامل راهداری در سطح جاده های استان در سه ماه اخیر ذکر کرد و گفت: اگر چه نمک موجب از بین رفتن رویه آسفالت جاده ها می شود اما به دلیل تامین رفاه و آسایش مسافران و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناشی از بارش برف، نمک پاشی در سطح جاده ها انجام شد.
وی اظهار کرد: با مدیریت صحیح و تلاش مجموعه عوامل راهداری شاهد انجام وظایف در کمال آرامش و بدون هرگونه بحران و تنشی در استان بودیم.
مدرس گرجی حجم بارش های امسال در استان را بالا دانست و افزود: با توجه به اینکه همدلی و انسجام در بین مجموعه عوامل راهداری حاکم بود با وجود کمبود امکانات و اعتبارات توانستیم طرح راهداری زمستانی را به خوبی و بدون مشکل انجام دهیم.
وی برف و کولاک اخیر در استان کردستان را دست کمی از استان های شمالی کشور ندانست و گفت: با توجه به آمادگی عوامل راهداری استان به موجب تجارب سال های گذشته، شاهد کمترین مشکل در اجرای طرح برفروبی بودیم.
وی ارتباط و تعامل مناسب با سازمان هواشناسی و پلیس راه استان را از دیگر عوامل موفقیت راهداری استان در طرح زمستانی دانست و گفت: بر اساس گزارشات هواشناسی اقدام به تجهیز و بسیج امکانات و عوامل می کردیم و این مساله به موفقیت راهداران کمک شایانی کرد.
به گفته وی بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی همچنین اقدام به جلوگیری از تردد خودروها در محورهای که امکان ریزش بهمن و یا کولاک شدید بود به عمل می آوردیم و این اقدام در جلوگیری از بروز حادثه بسیار موثر بود.
مدرس گرجی همچنین از خبرنگاران و رسانه های استان نیز در جهت پوشش بسیار مناسب رویدادهای مربوط به اجرای طرح راهداری زمستانی قدردانی کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع و مناسب نیز عامل دیگری در جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و بحرانی در استان در طول اجرای این طرح بود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانی همچنان ادامه دارد و به اتمام نرسیده است، از وارد شدن 10 میلیارد ریال خسارت به ماشین آلات راهداری خبر داد.
وی گفت: حجم برفروبی در برخی از نقاط استان بسیار بالا بود و این مساله منجر به آسیب وارد شدن به ماشین آلات راهداری شد.
مدرس گرجی افزود: این ماشین آلات در سایر فصول سال نیز فعالیت دارند و از این رو باید هرچ سریعتر تعمیر و وارد چرخه فعالیت شوند که اعتبار کافی برای تعمیر و بهسازی آنها وجود ندارد.
به گفته وی برای اجرای طرح راهداری زمستانی در سال جاری، 406 دستگاه ماشین آلات فعالیت دارند که از این تعداد 278 دستگاه مربوط به اداره کل راه و شهرسازی و 128 دستگاه متعلق به بخش خصوصی است.
وی به پایین بودن تعداد ماشین آلات راهداری در استان کردستان اشاره کرد و گفت: ماشین آلات موجود استان نیز عمر بالای 15 تا 20 سال دارند.
وی همچنین به خسارت وارد آمدن به آسفالت جاده های استان به دلیل برودت دمای هوا و نمک پاشی اشاره کرد و گفت: در نتیجه این اقدام 30 میلیارد ریال نیز خسارت به آسفالت جاده های استان تاکنون وارد شده است.
مدرس گرجی تعداد پرسنل درگیر در اجرای این طرح را نیز 400 نفر از اداره کل و 250 نفر از بخش خصوصی ذکر کرد.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در ادامه سخنان خود طول راه های اصلی، فرعی و روستایی استان را هفت هزار و 850 کیلومتر ذکر کرد و اظهار کرد: حدود 80 درصد این محورها در مناطق کوهستانی قرار دارد و مابقی نیز در مناطقی با مشخصات تپه ماهور واقع شده است.
مدرس گرجی تعداد راهدارخانه های ثابت و سیار استان را نیز 30 مورد اعلام کرد و گفت: در هنگام اجرای طرح راهداری زمستانی تمام راهدارخانه ها به حالت آماده باش هستند.
وی با اشاره به اینکه برف روبی راه های روستایی استان از 10 سال قبل به بخش خصوصی واگذار شده اما راه های اصلی و فرعی توسط خود اداره کل راه و شهرسازی انجام می شود، افزود: از اول اسفند قرارداد با پیمانکاران بخش راه های روستایی به دلیل نبود اعتبارات این بخش به اتمام رسید و در صورت بارش برف در محورهای روستایی برفروبی توسط عوامل راهداری دولتی انجام می شود.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن