تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی مس کرمان : با پیروزی بر سپاهان شانس بقا در لیگ برتر وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی مس کرمان : با پیروزی بر سپاهان شانس بقا در لیگ برتر وجود دارد کرمان- ایرنا- سرمربی تیم مس کرمان گفت: تیم ما با کسب پیروزی مقابل سپاهان اصفهان شانس بقا در لیگ برتر را دارد.


به گزارش ایرنا، ˈلوکا بوناچیچˈ شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان درجمع خبرنگاران افزود: جام حذفی را بسادگی از دست دادیم و پس از آنکه فیلم بازی را مشاهده کردیم مقصر این شکست خود ما بودیم.
وی ادامه داد: فینال جام حذفی مهمترین دیدار درتاریخ مس بود که می توانست بهتر رقم بخورد اما بازیکنان ما بویژه چهار پنج بازیکن اصلی مس خوب کار نکردند.
بوناچیچ، بیان کرد: درشرایطی که ما انتظار بازی سختی را در این دیدار داشتیم اما دوست داشتم بازیکنان هنگامی که از زمین خارج می شدند همه تلاش خود را انجام داده باشند اما من این موضوع را در بازیکنان مس ندیدم.
سرمربی مس کرمان تصریح کرد: وقتی به کسب تنها یک پیروزی در 25 بازی گذشته نگاه می کنم نمی توانم در رابطه با ماندن مس در لیگ برتر قول بدهم اما همچنان امید و خود را باور داریم.
وی اظهارکرد: ما درطراحی بازی ازدفاع به حمله ضعف داشتیم و در جا به جایی فرزاد حسینخانی و شیث رضایی، فرزاد ضعیف تر از شیث بازی کرد.
بوناچیچ، بیان کرد: محمد آبشک بازیکن مس قبل از دیدار با گسترش فولاد اجازه شرکت در یک مراسم ازدواج را از من می گرفت واین نشان می دهد که این بازیکن انگیزه وذهنش با تیم نیست.
وی در رابطه با دیدار با سپاهان اصفهان گفت: تیم هماهنگ تر و قوی تر در این دیدار پیروز می شود و ما نیز برای پیروزی به میدان می رویم و در چند روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده ایم و با بازیکنان صحبت کرده ایم.
سرمربی مس کرمان افزود: اگر چه ما در ورزش باید نداریم اما ما باید فردا بیشتر تلاش خود را برای خواستن پیروزی انجام دهیم.
وی ضمن انتقاد ازآیین برگزاری اختتامیه جام حذفی گفت : در پنج جام حذفی بوده ام و در دیدارهایی نیز که تیم ما بازنده بوده به نوعی تیم بازنده را به روی سکو می برند وبه آنها نیز مدال می دهند.
بوناچیچ، گفت: این اتفاق نیفتاد وحتی مصاحبه مطبوعاتی نیز برگزار نشد و کسی نظر ما را در رابطه با آن بازی نخواست.
وی دربخش دیگری ادامه داد: بازیکنان ما خوب تغذیه نمی شوند و دوست دارند هنگامی که توپ به آنها می رسد فقط شوت کنند تا رفع مسوولیت کرده باشند.
وی بیان کرد: ˈمجتبی ترشیزˈ را در دیدار با سپاهان به دلیل محرومیت نداریم و به جای او باید از ˈوحیداسماعیل بیگیˈ استفاده کنیم چون بازیکن دیگری نداریم و کیانوش رحمتی نیز مصدوم است.
تیم مس کرمان وسپاهان اصفهان درهفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه در کرمان به مصاف یکدیگر می روند.ک/2
7443/2624/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن