تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست تیم مس کرمان: تا لحظه آخر برای بقا در لیگ برتر می جنگیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست تیم مس کرمان: تا لحظه آخر برای بقا در لیگ برتر می جنگیم کرمان- ایرنا- سرپرست تیم مس کرمان گفت: تا لحظه آخر که کمترین امیدها برای بقای تیم ما در لیگ برتر وجود داشته باشد با همه توان خود می جنگیم.


ˈرضا یوسف آبادیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مردم و هواداران مطمئن باشند که هیچ کس از بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای و کادر تیم در این روزهای حساس کوتاهی نمی کنند و همه با تیم هستند.
وی ادامه داد: پس از کسب پیروزی تیم مس کرمان مقابل استقلال تهران در جام حذفی، تمرکز تیم بر روی دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر است و با نیت کسب پیروزی، تیم ما راهی تبریز می شود زیرا مساوی و یا باخت دردی را از مس دوا نمی کند.
یوسف آبادی، بیان کرد: تیم مس کرمان پس از بازی استقلال در تهران مانده اند و با وجود سرما و برف در تهران، آنجا توانسته اند تمرینات خوبی را انجام دهند و استراحت داشته باشند و از همان جا با آمادگی کامل راهی تبریز خواهند شد.
سرپرست تیم مس کرمان خاطرنشان کرد: با کادر پزشکی مجربی که تیم در اختیار دارد، وضعیت مصدومان بهبود یافته و تعدادی دیگر نیز رو به بهبودی است و در دیدار با گسترش فولاد تبریز نیز تیم ما ˈهادی تامینیˈ را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد.
وی گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد به فکر برگزاری دیدار فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی تبریز در کرمان هستیم و سعی خواهیم کرد تا از طریق جام حذفی بتوانیم به آسیا برسیم.
یوسف آبادی، با تاکید بر اینکه هم قهرمانی در جام حذفی و هم بقا در لیگ برتر برای تیم مس کرمان اهمیت بسیار دارد، تصریح کرد: اما تاکید اصلی ما بقا در لیگ برتر است اما این به معنای دست کم گرفتن و مهم نبودن فینال جام حذفی برای ما نیست.
وی افزود: در ایران آسان ترین راه رسیدن به آسیا از طریق رقابت های جام حذفی است که امیدواریم مس بتواند آن را به دست آورد.
تیم مس کرمان 25 بهمن جاری در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار فینال رقابت های جام حذفی است و پیش از آن نیز این تیم در تبریز یکشنبه 20 بهمن در رقابت های لیگ برتر میهمان گسترش فولاد این شهر خواهد بود.
مس کرمان اکنون با 17 امتیاز در قعر جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.ک/3
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن