تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی : تیم فوتسال راه ساری به بقا در لیگ برتر کشور امیدوار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی : تیم فوتسال راه ساری به بقا در لیگ برتر کشور امیدوار است ساری – ایرنا – سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: پیروزی مقابل تیم صدرنشین دبیری تبریز درساری ، امیدهای باقی ماندن تیم در لیگ برتر را افزایش داد .


ˈ مسعود نجاریانˈروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در دیدار روز گذشته مقابل تیم دبیری تبریز چیزی برای از دست دادن نداشتیم و از همه توان خود برای کسب 3 امتیاز این مسابقه استفاده کردیم .
وی بیان کرد : از دست دادن امتیاز در دیدار روز گذشته ، بقای تیم راه ساری در لیگ برتر را با دشواری های فراوانی مواجه می کرد که تلاش بازیکنان و حمایت مسوولان مانع از رقم خوردن نتیجه ای جز پیروزی تیم راه ساری شد .
سرمربی تیم فوتسال راه ساری افزود : به رغم آن که مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر بازی می کردیم اما موقعیت های فراوان گلزنی ایجاد کردیم که کم دقتی مهاجمان مانع از بیشتر شدن تعداد گل های زده تیم راه ساری شد .
نجاریان ادامه داد : تیم دبیری تبریز پیش از مسابقه مقابل راه ساری با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم ، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ بود که تلاش دو تیم برای قهرمانی و فرار از سقوط ، دلیل اصلی جذاب شدن هر چه بیشتر مسابقه دیروز بود .
وی ادامه داد : تیم راه ساری در 19 دیدار قبلی خود فقط 5 امتیاز کسب کرده بود اما در 2 مسابقه آخر ، شش امتیاز به دست آوردیم تا با جبران امتیازهای از دست رفته ، سهمیه مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور را حفظ کنیم .
سرمربی تیم فوتسال راه ساری به دیدار هفته آینده تیمش مقابل شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت : کسب 2 پیروزی پیاپی در لیگ ، روحیه بازیکنان و کادر فنی را افزایش داده و امیدواریم با تداوم روند رو به رشد تیم ، 3 امتیاز این مسابقه را نیز به دست آوریم .
تیم فوتسال راه ساری در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتیال کشور با 11 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن