تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جلوگیری از تردد خودروهای دودزا وآلاینده در استان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در هفته سلامت و بهداشت عمومی درخوزستان؛ طرح جلوگیری از تردد خودروهای دودزا وآلاینده در استان اجرا می شود اهواز-ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: طرح جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و آلاینده در هفته سلامت و بهداشت عمومی در سطح خوزستان با همکاری پلیس راه اجرا می شود.


به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان،ˈمهرداد شریف مخمل زادهˈ در تشریح برنامه های هفته مانور سلامت و بهداشت عمومی در استان خوزستان افزود: این طرح از روزشنبه سوم اسفند به صورت سراسری در تمام مناطق استان آغاز می شود و در این روز آیین تجلیل از دست اندرکاران سلامت و بهداشت استان برگزار می­شود.
وی گفت: از دیگر برنامه ها­ی ویژه این روز می توان به صدا در آمدن زنگ سلامت و بهداشت عمومی در سراسر آموزشگاه های استان، گردهمایی جهت تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت، بهداشت و نظافت عمومی در سراسر استان با حضور محیط بانان، محیط یاران، پاک بانان اشاره کرد.
وی بیان کرد: برنامه نظافت محیط شهری، نظافت و پاکسازی مناطق روستایی و محیط های طبیعی، جاده ها و اماکن بین راهی ، بهداشت مدارس و مهدهای کودک و آموزش و فرهنگ سازی برابر آیین نامه اجرایی مانور از دیگر برنامه های اولین روز از هفته سلامت و بهداشت عمومی در استان است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان یکشنبه چهارم اسفند را روز اول مانور سراسری هفته بهداشت و سلامت با عنوان ˈهوای پاک و درختکاریˈ اعلام کرد و گفت: برنامه های اختصاصی این روز با محوریت ترغیب مردم به کاشت نهال، حفاظت از درختان و فضای سبز، عدم سوزاندن پلاستیک ، زباله و پسماند است.
وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه ˈتغذیه سالمˈ نام گذاری شده و برنامه هایی شامل نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت و ارائه لقمه های سالم در بوفه ها ی مدارس،فعال کردن بهداشت یاران توسط معاونت های بهداشت به منظور آگاهی بخش و انجام فعالیت های مرتبط در دستور کار است.
شریف مخمل زاده گفت: روز سه شنبه با عنوان ˈورزش و سلامتیˈ نام گذاری شده و در این روز توجه ویژه به ورزش صبحگاهی در سطح کلیه آموزشگاه های استان توسط آموزش و پرورش و استمرار آن مدنظر خواهد بود.
وی افزود: مسابقات ورزشی نیز با شعار ورزش و سلامتی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برگزار می­شود.
رییس کمیته نظارت و پیگیری برنامه های هفته مانور بهداشت در استان خوزستان گفت: در این روز ورزش صبحگاهی در ادارات و محیط های صنعتی استان نیز انجام خواهد شد.
وی افزود: در راستای مبارزه با مصرف سیگار و قلیان طرح جمع آوری مراکز غیر مجاز عرفه قلیان، انجام تبلیغات محیطی توسط شهرداریها و مراکز بهداشت در سطح پارک ها انجام می­شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: روز چهارشنبه 8 اسفند ماه نیز با نام محیط زیست، سلامتی و بهداشت عمومی است که درختکاری با هماهنگی شهرداری، پاکسازی سواحل رودخانه ها با همکاری شهرداری ها دارای بنادر از جمله برنامه های این روز است.
رییس کمیته نظارت و پیگیری برنامه های مانور بهداشت درخوزستان تصریح کرد: در روز پایانی به عنوان روز فرهنگ دینی، سلامت و بهداشت عمومی،دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت استان در نماز جمعه به صورت هماهنگ حضور خواهند داشت و در این روز در خطبه های نماز جمعه سراسر خوزستان موضوعات درمورد بهداشت و سلامت استان مطرح خواهد شد.
7161/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن