تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت ارائه راهبرد از سوی کشورهای اسلامی برای حفظ هویت فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس پارلمان سودان در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین مطرح کرد
ضرورت ارائه راهبرد از سوی کشورهای اسلامی برای حفظ هویت فلسطین
رئیس پارلمان سودان در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین گفت: : کمیته دائم امور فلسطین بسیار حائز اهمیت است زیرا نشان می‌دهد که فلسطین در چه درجه‌ای از اهمیت قرار دارد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رئیس پارلمان سودان در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین گفت: کمیته دائم امور فلسطین بسیار حائز اهمیت است زیرا نشان می‌دهد که فلسطین در چه درجه‌ای از اهمیت قرار دارد، بیت‌المقدس مراحل بسیار حساسی را پشت سر گذاشته و لذا باید گام‌های عملی اتخاذ شود.
 
وی ادامه داد: باید بتوانیم در مورد فلسطین تصمیمات فوری و عملی بگیریم و بایستی بدانیم که قدس در هر دوره‌ای باید در اولویت کاری ما باشد.
 
وی تاکید کرد: باید به این مسئله بیندیشیم که آیا راهبرد اسلامی فراگیری داریم که هدف داشته باشد و بتوانیم در این رابطه ابتکار عمل ارائه دهیم؟ آیا همه کشورهای اسلامی می‌توانند راهبردی برای حفظ اصیل اسلامی فلسطین ارائه نمایند.
 
رئیس پارلمان سودان تاکید کرد: مسئله فلسطین نیاز به پشتیبانی و حمایت فراوان دارد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کشوری می‌تواند وقفیاتی به فلسطین اختصاص دهد و این مسئله بسیار در خود و مسجدالاقصی تاثیرگذار است،‌مطمئنا در آینده هر کشوری می‌تواند بر قدس وقفیاتی داشته باشد.  
 
انتهای پیام/  








تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن